tromaktiko: Σχετικά με: "Ούτε κουμπί μέσω τραπέζης!"

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Σχετικά με: "Ούτε κουμπί μέσω τραπέζης!"



Αφορά το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_9878.html
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι είναι ότι οι πιστωτικές κάρτες είναι ένα "επιζήμιο" προϊόν για τις τράπεζες αν... χρησιμοποιηθεί σωστά από τους πελάτες τους. Αν ο καθένας έκανε όλα του τα ψώνια με τις πιστωτικές και μετά από 20 μέρες (περίπου τόσο κάνει να έρθει ο λογαριασμός) αποπλήρωνε όλο το ποσό δεν θα είχε καμία ,α καμία επιβάρυνση, θα έπαιρνε δηλαδή ένα μικρής διάρκειας άτοκο δάνειο. Αν αναλογιστούμε και το λειτουργικό κόστος αυτής της συναλλαγής τότε καταλαβαίνετε πόσο "επιζήμιο" θα ήταν αυτό το προϊόν για τις τράπεζες. Αλλά "ευτυχώς" για τις τράπεζες οι περισσότεροι πελάτες δεν κάνουν τέτοια χρήση αλλά "κατάχρηση". Νομίζουν ότι το πιστωτικό όριο είναι ένας στόχος που πρέπει να τον φτάσουν, το βλέπουν σαν Hi-score σε videogame. Και φυσικά αυτό είναι που μετατρέπει τις πιστωτικές από ζημιά σε κότα που γεννά χρυσά αυγά. Εγώ χρησιμοποιώ πιστωτικές για το 80% περίπου των αγορών μου εδώ και 15 χρόνια και δεν τους έχω δώσει ούτε 1 ευρώ τόκο, του εναντίων μάλιστα έχω πάρει και πολλά δώρα και εκπτώσεις για την παραπάνω χρήση, αλλά ποτέ δεν έχω ξοδέψει παραπάνω από όσα αντέχει η τσέπη μου. Απλά αντί να κουβαλάω μετρητά που είναι και πιο επικίνδυνο να τα χάσω προτιμώ να έχω λίγα μετρητά και μια πιστωτική στην τσέπη και την χρησιμοποιώ για σχεδόν όλες μου τις αγορές από 20-30 ευρώ και πάνω. Από την άλλη βέβαια και το ότι κάποιος έκανε κατάχρηση αυτού του προϊόντος, σίγουρα δεν δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να τον βρίζει και τον παρενοχλεί τηλεφωνικά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!