tromaktiko: Απάντηση στο: Μαρτυρία για τα επεισόδια στο Σύνταγμα

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Απάντηση στο: Μαρτυρία για τα επεισόδια στο Σύνταγμα



Είπατε πως ειστε στρατιωτικός και είχατε παει στο σύνταγμα να διαδηλώσετε ειρηνικά....
 αφορά  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_6299.html
ξερετε ημουν και εγω εκει!!!!Οχι στους αγανακτισμένους!!!Στους αλλους....σε αυτους που οπως λετε φορανε στολη και το παιζουν μαγκες!!!Σε αυτους που αναθεμα αν ξερει καποιος οτι τους λενε αστυνομικους και οχι μπατσους-γουρουνια-δολοφονους-φασιστες και πολλα αλλα!!!!Ειμαι πολυ απλα και εγω ενας αστυνομικός που κανοντας την δουλεια μου με εστειλαν στο συνταγμα για να τους προστατεψω!!!!Ειπαατε κυριε πως στο σχολειο ειμαστε τα παιδια της σφαλιαρας και οτι βγαζουμε τα ψυχολογικα μας!!!!Τα λετε εσεις αυτα ρε???Εμεις μπηκαμε στο σωμα δινοντας εξετασεις και σπαταλωντας απειρες ωρες διαβασματος.οσο για το ψυχολογικα αστο φιλε καλυτερα....στρατο εχω παει μονο 2 μηνες κατα την διαρκεια της σχολης αλλα απο ολους τους φιλους μου εχω ακουσει για τα καψονια σας!!!!Την αντιληψη οτι ειστε πανω απο ολα και τα λοιπα....για να επιστρεψω στο θεμα μας εμεις δεν εχουμε κανεννα προβλημα με τους αγανακτισμενους!!!!Χθες ειδα με τα ματια μου κουκουλοφορους να μπαινουν στην πλατεια συνταγματος και να εφοδιαζονται πετρες!!!!Που ηταν οι ειρινικοι αγανακηισμενοι να τους εμποδισουν????Που ηταν οταν οι κουκουλοφοροι εμπαιναν στις σχοινες για να κρυφτουν???
Οσο για αυτους που λες οτι φυγαδευουμαι μην ακους τις ανοησιες των μμε!!!!Ασφαλιτες ειναι και μυστικοι αστυνομικοι!!!Ξερεις ποσες φορες εχουμε πιασει τετοια παιδακια που παιρνουν μια πετρα την πετανε και γινονται ηρωες????Πολλες φορες...τι γινεται ομως???Ειτε θα σκασει τηλεφωνο απο καποιο πολιτικο και θα πει αφηστε τον ειτε θα παει στο δικαστηριο θα φαει κανα χρονο το πολλυ και μετα παλι εξω!!!!
Για να πω την αληθεια κανουμε πολλα λαθοι γιατι μας παρασυρει η ανθρωπινη φυση μας!!!Δεν γινεται ομως να το αρνηθουμε αυτο...εσυ μου λες οτι ψεκαζαμε ανθρωπους μεσα στο μετρο!!!!Σε ρωταω εγώ λοιπον τωρα!!!Τι θα πει στην οικογενεια τους συναδελφου που εχασε το δαχτυλο του???Ψαχναμε σαν βλακες μεσα στον πανικο να βρουμε το κομματι μπας και μπορεσουν οι γιατροι να το κολλησουν!ματαια ομως....τωρα θα κριθει ακαταλληλος και θα φυγει απο το σωμα με αναπαρικη συνταξη!!!!Πες μου κυριε τι μπορουμε να πουμε σε αυτον τον ανθρωπο???
Τελος επειδη αυτη η κουβεντα δεν εχει τελειωμο ας καταλαβουμε που ειναι το προβλημα!!!!Οχι εμεις...ουτε ο στρατος ουτε τα παιδια με τις κουκουλες!!!!!Οι 300 ειναι και θα συνεχισουν να ειναι οσο τους αφηνουμε!!!
Κατω τα χερια απο την αστυνομια και πιαστε τους πραγματικους υπαιτιους!!!
Ντρεπομαι ειλικρινα για τα οσα συνεβησας χθες και τουλαχιστον ας βγει καποιος να ζητησει μια συγνωμμη!!!Τοσους συνδηκαλιστες εχουμε...ας βγουν μια φορα να πουν την αληθεια!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!