tromaktiko: "Ότι έχετε ευχαρίστηση..."

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

"Ότι έχετε ευχαρίστηση..."



Θα ηθελα να δηλωσω την αγανακτηση μου οχι για την πολιτεια οπως κανουν ολοι αλλα για την εκκλησια. Γιατι στους τοσο δυσκολους καιρους που διανυουμε αν μη τι αλλο η πρωτη που θα ...

επρεπε να συμπαρασταθει στο τοσο ταλαιπωρημενο λαο της ελλαδιτσας μας ειναι η εκκλησια. Και αντι γιάυτο μας περνουν και αυτα που μας απεμειναν! Γιατι στα γραφω ολα αυτα;….. Θα σου πω……. Ακου την ιστορια μου και βγαλε συμπερασματα…..


…….γινομαι κουμπαρα εις διπλουν (γαμος και βαφτιση μαζι) στον I.N Aγιας Eιρηνης στο γαλατσι και εχω παει στο γραφειο του ιερεα για τα ολα τα διαδικαστικα και φευγοντας για να βγω να υποδεχτω την νυφη και το μωρο λεω στον πατερ ολο ευγενεια:’’ χρωσταω κατι πατερ:’’ και μου απανταει: ’’δωσε οτι θελεις για την εκκλησια ’’,βγαζω λοιπον η καλη σου και αφηνω πανω στο γραφειο του 100€ kai γυριζει με θρασος και μου λεει: ’’αυτα κοπελα μου ειναι για το ενα μυστηριο’’.


Ακουσον ακουσον……….!!!!!!!!! Εχω μεινει στηλη αλατος και το μονο που ψελλισα ηταν :’’πατερ αν με γυρισεις αναποδα δεν πεφτει cent’’και εφυγα! Βεβαια μου εκοψαν και αποδειξη δεν μπορω να πω!!!!! Και φυσικα δεν θες να ξερεις τι γαμος και τι βαφτιση εγινε!!! Μας καταστρεψαν τα πραγματα, τα ρουχα του παιδιου τα πεταξαν σε μια γωνια ουτε φωτογραφιες δεν μπορεσαν να βγαλουν.


Να σου πω και το αποκορυφωμα? Θελω να βαφτισω το παιδι μου και θελω να το παω στην επαρχια σε ενα μοναστηρι οπου εχω ταμα…. Παω λοιπον για να μου σφραγισει η ενορια μου το χαρτι της βαφτισης και μου χρεωσαν την μεταβιβαση της βαφτισης 30€ και δεν ειναι το ποσο μεγαλο αλλα με πνιγει το δικιο φιλε τρομακτικε μου γιατι αντι να μας βοηθαει η εκκλησια μας στραγγιζει και την τελευταια ρανιδα του αιματος μας!!!!!


Με εκτιμηση μια αγανακτησμενη χριστιανη!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!