tromaktiko: Επάγγελμα...ταρίφας

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Επάγγελμα...ταρίφας



Το προηγούμενο Σάββατο είχα τα γενέθλια μου και γυρνώντας με την κοπέλα μου στο σπίτι στις 4μιση το πρωί με τη μηχανη πεταχτηκε με κοκκινο ένας ταριφας και με σεντραρε.
Ευτυχως δεν παθαμε τιποτε απολυτως εκτος απο κατι γραντζουνιες..και ειχε το θρασος να με απειλει διοτι ειχα πιει (βλεπετε ειχα γενεθλια) και μου αρπαξε τα κλειδια απο τη μηχανη και κλειστηκε σαν κοτουλα στο αυτοκινητακι του κ δεν εβγαινε.. Ζημια δεν επαθε κανεις, αλλα απο τη στιγμη που ειχα πιει ηθελε να με στριμωξει για να βγαλει χρηματα απο τις ασφαλιστικες, οπως κανουν παντα (τα ξερουμε τα λαμογια πλεον). Ετσι εχω 700 ευρω προστιμο και 3 μηνες χωρις διπλωμα.. Ευχομαι μεσα απο την ψυχη μου ετσι να φερθουν στα παιδια του..και οπως την πατησα εγω ετσι να τον ξεζουμισει το κρατος και η αδεια απο 300.000 να κανει 5.000 ανοιγμα στο επαγγελμα...Να την πληρωσουν ολοι, γιατι ολοι με ευκολια κ χωρις αποδειξεις παιρνουν για 200 μετρα 5 ευρω αερα και την πεφτουνε και εχουν κ παραπονο..Αλιμονο σε εμας και τα προστιμα, διοτι μολις βγηκα απο σχολη (οικονομολογος) και τελειωσα το στρατο και το δευτερο μισθο μου θα τον δωσω για τον υπανθρωπο 45αρη ταριφα!!..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!