tromaktiko: Παιδικοί σταθμοί - Αλλοδαποί "Έλληνες"

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Παιδικοί σταθμοί - Αλλοδαποί "Έλληνες"



Το να πω ότι είμαι αγανακτισμένος είναι το λιγότερο που μπορώ να πω … Υπόψη τα παρακάτω συμβαίνουν στην Ελλα – δούλα μας <<κατά τα άλλα>>...
Λοιπόν είμαι 36 ετών και είμαι Έλληνας από πατέρα και μητέρα Ελληνίδα. Ζω στην Ελλάδα 36 χρόνια και εργάζομαι σε αυτή 17 ολόκληρα χρόνια. Πληρώνω Φόρους (άμεσους/έμμεσους – ΙΚΑ ) κτλ ..και όλα αυτά για να έχω υποτίθεται κοινωνική πρόνοια η οποία σημαίνει εκτός των άλλων δωρεάν παιδεία – υγεία κτλ. Το δράμα που ζω σαν Έλληνας πολίτης και πιστεύω το ζουν εκατομμύρια Έλληνες αυτή την στιγμή είναι το εξής: Κατέθεσα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να εγγράψω το παιδί μου σε κάποιο παιδικό δημοτικό σταθμό του Δήμου που κατοικώ, και στον οποίο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του θα έπρεπε να πληρώνω ένα ποσό ως δίδακτρα σε σχέση με τα εισοδήματα μου. Το πρώτο τραγικό στην ιστορία είναι ότι για να μπορέσεις να βάλεις το παιδί σου σε ένα σταθμό θα έπρεπε να έχεις <<δόντι>>, δηλαδή κάποιον γνωστό και εάν είναι δυνατό και τον ίδιο το δήμαρχο..πράγμα που δεν έχω..(μην μου πείτε ότι εάν είχα δεν θα μιλούσα…θα το αιτιολογήσω παρακάτω). Σύμφωνα με την παραπάνω λογική επιλογής παιδιών, τα απαιτούμενα κριτήρια είναι για τα ΜΑΤΙΑ .. όλα είναι βάση σχεδίου!!.. Μέχρι εδώ πάμε καλά ..κάνω τα χαρτιά μου και περιμένω, ώσπου μαθαίνω ότι υπάρχει ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ το οποίο επιδοτεί και καλύπτει τα δίδακτρα ενός έτους ώστε να μην επιβαρύνονται οι οικογένειες. Επιπλέον μαθαίνω ότι όλες οι θέσεις των δημοτικών παιδικών σταθμών δόθηκαν σε αυτό το πρόγραμμα γιατί δεν υπάρχουν λεφτά στον δήμο ώστε να πληρώσει το προσωπικό. Σε αυτή την φάση ήταν μια καλή κίνηση γιατί τουλάχιστον δεν θα έπαιζε ρόλο το <<δόντι>>, αλλά μόνο τα εισοδηματικά κριτήρια και γενικά η οικογενειακή κατάσταση των ενδιαφερόμενων, οπότε είπα αυτό είναι ΔΙΚΑΙΟ. Για να μην μακρηγορώ βγήκαν τα αποτελέσματα για τα μόρια που παίρνει κάθε μητέρα ώστε βάσει αυτών να μπει στο πρόγραμμα . Λοιπόν μπήκα και εγώ για να δω πόσα μόρια έχουμε πάρει και αυτό που αντίκρισα ήταν το κάτι άλλο….15.000 περίπου αιτήσεις ..και ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟ ΞΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ …Η πρώτη αντίδραση μου ήταν: <<δεν μπορεί μπήκα σε κάποιο ξένο site >> μάλλον κανένα Αλβανικό κανένα Ρώσικο…ΚΑΙ ΟΜΩΣ..για κακή μου τύχη ήταν ΕΛΛΗΝΙΚΟ…ΧΑΧΑΧΑΧΑ..ΘΌΛΩΣΑ!! Αυτή είναι η ΕΛΛΑΔΑ σας κύριοι …!! Πληρώνετε μα...ες ..πληρώνετε ..και θα συνεχίσετε να πληρώνετε τα Ρωσάκια και τα Αλβανάκια ..που δηλώνουν μηδενικό εισόδημα (χαχαχαχα)..που ήρθαν χθες από την χώρα τους…θα σπουδάσουν τζάμπα τα παιδιά τους…θα στέλνουν τα αφορολόγητα λεφτουδάκια τους στην χώρα τους..και κάποια στιγμή θα φύγουν και οι ίδιοι τους .Και εσύ ΜΑΚΆΚΑ ΕΛΛΗΝΑ πλήρωνε…παιδικούς …πλήρωνε νοσοκομεία …και πλήρωνε και που αναπνέεις, για να βλέπεις να πακιστανα – αλβανα κτλ να σε παίρνουν τις θέσεις που εσύ έχεις δημιουργήσεις...στους παιδικούς, στα σχολεία ..στα νοσοκομεία …να κολάν τα παιδιά σου αρρώστιες ….αλλά να λέμε και τα θετικά …ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!