tromaktiko: Για τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Για τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ



Ειμαι οδηγος ταξι εδω και αρκετο καιρο και βλεπω την εκμεταλευση που μας κανουν οι ιδιοκτητες των ταξι….

Και αυτο το λεω γιατι ειναι παρανομη η εγγυηση που εχω δωσει 1500 ευρω για να δουλευω το ταξι, με εχει δηλωσει στο ικα σαν μισθωτο με μινιαιες αποδοχες τα 803,00 ευρω.
Επρεπε να εχω εγω εισφορες στο ικα 19,45% ητοι 156,18 ευρω και οι εισφορες του ιδιοκτητη επρεπε να ηταν 30,21%
Σε συνολο εισφορων 400 ευρω προς το ικα, αντι να γινετε αυτο εγω σαν οδηγος τα πληρωνω όλα!
Δεν μπορουμε να παρουμε ουτε ενα ρεπο το μηνα, αν κατσουμε πρεπει να τους πληρωνουμε το ενοικιο της ημερας που καθομαστε και το ενσημο.
Το καλοκαιρι δεν μπορουμε να καθισουμε ουτε μια μερα για διακοπες, γιατι παλι θα τα πληρωνουμε σαν να δουλευαμε κανονικα.
Συνεχεια ζητανε πραγματα προς το συμφερον τους…
Τωρα που καθομαι (ειμαι σε αναγκαστικη απεργια) απο τους ιδιοκτητες με πηρε τηλεφωνο και μου λεει τι γινετε με τα χρηματα για τα ενσημα; Τελειωσε ο μηνας και πρεπει να μου τα πληρωσεις.... Οσο για αποδειξη πληρωμης ενοικιου ουτε συζητηση.
Εμενα με ρωτησε αυτες τις 12 ημερες απεργιας τους αν εχω χρηματα να περασω την ημερα μου να αγορασω τα τσιγαρα μου;
Με εχει φτασει στην πληρη εξαθλιωση ειμαι 40 χρονων και δεν μπορω να εχω τα προς το ζην!
Ελεος πλεον!
Δεν ειμαστε σκλαβοι των ιδιοκτητων, να ανοιξει το επαγγελμα πλεον να ξερουμε και εμεις τι κανουμε που βαδιζουμε.
Εχουμε και εμεις οικογενεια αλλα δεν μπορουμε πλεον να την συντηρησουμε με τους ιδιοκτητες…
Αληθεια το κρατος και οι εισαγγελεις που ειναι γιατι δεν επεμβαινουν?
Οι εργατικη νομοθεσια στους ιδιοκτητες ταξι δεν ισχυει?
Βλεπετε ειναι το μεγαλυτερο ξεπλυμα μαυρου χρηματος απο τους ιδιοκτητες και γι αυτο δεν ισχυουν οι νομοι σε αυτους και ειναι υπερανω ολων των νομων.
Ηρθε ο καιρος λοιπον να πληρωσουν και πρεπει να πληρωσουν.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!