tromaktiko: Περί απελευθέρωσης επαγγελμάτων...συνέχεια

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Περί απελευθέρωσης επαγγελμάτων...συνέχεια



Διαβαζω συνεχώς καποια σχολια σχετικα με υποστηριξη στους ταξιτζήδες και φορτηγατζήδες και απορω πραγματικα αν αξιζουμε αυτο που περνάμε.
Κάποιοι υποστηριζουν τους αγώνες τους, τα δικια τους και όποιοι τους κατηγορούν θελουν λεει να πεθανει και η κατσικα του γείτονα.
Ωραία λοιπον δεν θελω να παθανει η κατσικα του γειτονα, θαλω και εγω κατσικα.
Και για να γινω πιο κατανοητός, ειμαι επαγγελματίας προγραμματιστής.
Απαιτώ λοιπον να μεινει κλειστο το επαγγελμα των ταξιτζηδων - φορτηγατζηδων και λοιπων αλλα απαιτω!!! Να κλεισει και το δικο μου επαγγελμα.
Να μπει πληθυσμιακό κριτήριο και στους προγραμματιστές. Ετσι θα ανέβει κατακόρυφα η δουλεια μου και όποιος χρειάζεται προγραμματιστή θα ειμαστε η κλικα της πόλης και θα γδυνουμε όποιον μας χρειαστει.
Επισης δεν θα μπορει να ανοιξει γραφειο ο καθε τυχάρπαστος πτυχιούχος βγαινει απο το πανεπιστημιο και να μας παιρνει την δουλεια.
Ετσι θα παμε μπροστα. και για τους νέους που ψάχνουν δουλεια ας βρουνε 200 η 300 χιλιάδες ευρώ να αγορασουν αδεια απο καποιον αλλον για να δουλεψουν.
Και οταν κουραστω να δουλευω θα τσιμπισω και το εφάπαξ μου πουλώντας την αδεια μου και θα εχω και για τα τρισσεγγονα μου.
Ωραία τα σκεφτεστε ελληναρες μου. Εμενα με βολευει.
Κλειστα επαγγελματα τωρααααα!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!