tromaktiko: Καταγγελία για τη Eurobank

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Καταγγελία για τη Eurobank



Xθές πηγαίνοντας στην τράπεζα να κάνω μια ανάληψη από το λογαριασμό μισθοδοσίας μου, διαπίστωσα οτι από τα τελευταία 300 ευρώ που υπήρχαν είχαν μείνει μόνο 27.

Ρωτώντας την τράπεζα τι είχαν γίνει τα υπόλοιπα χρήματα με ενημέρωσαν ότι μου παρακρατήθηκαν από το λογαριασμό της μισθοδοσίας μου για παλαιότερες οφειλές μου προς την τράπεζα, οι οποίες έχουν να εξυπηρετηθούν 6 χρόνια λόγω φυσικά αδυναμίας μου προς αυτές. Όπως καταλαβαίνετε τα χρήματα που μου παρακρατήθηκαν ήταν για την διαβίωση μου (φαγητό, κάποιοι λογαριασμοί κοινής ωφέλειας, και τις καθημερινές μας ανάγκες)και δεν υπάρχουν άλλοι πόροι. Μου είπαν ότι νομικά απαγορεύεται να παρακρατούνται χρήματα από λογαριασμό μισθοδοσίας για ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τις τράπεζες. Έχω ήδη προσφύγει με καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη, και στη γενική γραμματεία καταναλωτή. Θα βρω ακρη ποτέ? Υπάρχουν νόμοι σε αυτό το κράτος που να αγγίζουν τις τράπεζες και αν ναι γιατί ποτέ δεν εφαρμόζονται? Ντροπή στη EUROBANK που απ ότι έμαθα εφαρμόζει συχνά αυτές τις πρακτικές και καταδικάζει το λαό στην εξαθλίωση και στην ανέχεια.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!