tromaktiko: Απαράδεκτη συμπεριφορά υπεύθυνου καταστήματος Grant

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Απαράδεκτη συμπεριφορά υπεύθυνου καταστήματος Grant



Είμαι νέα μητέρα, μόλις 5,5 μηνών, και σήμερα το πρωί μου συνέβη κάτι που θα ήθελα να καταγγείλω. Πρόκειται για απαράδεκτη συμπεριφορά υπευθύνου καταστήματος παιδικών ρούχων...
στην πόλη της Πάτρας, και πιο συγκεκριμένα του καταστήματος GRANT.

Μου έιχαν κάνει κάποιο δώρο απο το συγκεκριμένο κατάστημα, και πήγα το πρωί με το παιδί μου (στο καροτσάκι του) για να κάνω κάποια αλλαγή. Καθώς τα αγορίστικα ρούχα ήταν στον πρώτο όροφο, και ΦΥΣΙΚΑ, δεν υπήρχε ανελκυστήρας, άφησα το παιδί στο ισόγειο μαζί με την ανιψούλα μου, 8 ετών, και ανέβηκα για να βρω κάποιο ρούχο για αλλαγή. Δεν χρειάστηκαν πάνω απο 3 λεπτά, στα οποία η "υπεύθυνη" του καταστήματος με άγριο και αγενέστατο τρόπο, λέει στην 8 χρονών ανιψούλα μου: "ΚΑΝΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΩΡΑ!!!!!!!". Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Κατέβηκα κατ'ευθείαν απο τον πρώτο όροφο στο ισόγειο και ρώτησα "ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΑΝΙΨΙΑ ΜΟΥ?". Δεν μου απάντησε, αγνοώνττας με προκλητικά και της είπα να κρατήσει τα ρούχα της αλλαγής και η απάντηση που έλαβα ήταν "ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΑΣ". Της απάντησα οτι δεν εχω κάπου να αφήσω το παιδί μου και έλαβα την νέα απάντηση "ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ". Φυσικά έφυγα αμέσως γιατί δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα εαν καθόμουν κι άλλο στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Σε τι κοινωνία, και σε τι καιρούς κρίσης καταστηματάρχης (που να την κάνει ο θεός), μιλάει με τόση αγένεια και ασέβεια προς τους πελάτες του??? Και σε ποιά κοινωνία τα βρέφη 5,5 μηνών αντιμετωπίζονται με τέτοιο τρόπο???

Στο εξωτερικό, πρώτον θα υπήρχε ανελκυστήρας για πρόσβαση στον όροφο με τα βρεφικά, μιας και οι πελάτες είναι κυρίως ΜΗΤΕΡΕΣ με ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!, και δεύτερον θα υπήρχε μια λέξη και μια έννοια που ούτε κατά διάνοια υπάρχει στην Ελλάδα: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ προς τις ευπαθείς ομάδες!!!!!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!