tromaktiko: Καταγγελία για groupon.gr

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Καταγγελία για groupon.gr



Εχω κάνει κάποια αγορά και μάλιστα 4 αγορές από το site της www.groupon.gr την υπεροχη προσφορα που ειχε με 39 ευρω για την αγορα αεροπορικου εισιτηριου...
σε συνεργασια με την airfastickets για οποιοδηποτε προορισμο της ελλαδας μεχρι 31,12,11 και ως εδω ολα καλα! Τελεια η προσφορα φυσικα εγιναν παρα πολλες αγορες και πηρα και εγω 4 εισιτηρια! Ελα ομως που απο τον Μαρτιο προσπαθω να ερθω σε επαφη με την εταιρια και δεν μπορω! Ελεος πια τα τηλεφωνα ειναι εκτος λειτουργιας επικοινωνησα με την groupon που μπορω να πω πως ηταν ευγενεστατη και μου ειπ οτι λογο του χαμου που επικρατει κανανε μια ειδικη φορμα λεει που συμπληρωνεις τα στοιχεια σου και τον προορισμο σου και σε 48 ωρες σε καλουν απο την εταιρια! Ναι καλα! Φυσικα εχω κανει την αιτηση δυο φορες μια τον Απριλιο και μια τωρα τον Ιουνιο κιαι οσο πηραν εσας πηραν και εμενα!και ρωταω τωρα εγω....θελω να ταξιδεψω ρε αδερφε και θελω να φυγω σε 4 μερες που στο κατω κατω το πληρωσα το εισιτηριο μου!Γιατι μου το επιβαλλατε!γιατι προυποθεση της αγορας ηταν να το χρεωθω εκεινη την ωρα για να μπορω να πεταξω οποτε θελω εγω μεχρι το τελος του χρονου γιατι να μη μπορω τωρα λοιπον????Που εγω θελω να κλεισω θεση για τον αυγουστο ετσι???Και δεν βρησκω κανεναν τα τηλ δεν λειτουργουν και οταν καταλαθος επιασα σε αλλο τμημα εξυπηρετησης καποια γραμμη
μου ειπαν οτι θα με καλεσουν αυτοι και φυσικα δε με καλεσαν ποτε!!!!!!!!!!!!Απαραδεχτη η εταιρια! Εχει εξυπηρετηθει καποιος απο αυτη τη προσφορα να μπυ πει τον τροπο μηπως???Ρωταω γιατι αρκετα χιλιαδες κοσμος αγορασε τα εισιτηρια!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!