tromaktiko: Περίεργη ενεργοποίηση Internet από Cosmote

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Περίεργη ενεργοποίηση Internet από Cosmote



Εχθές πρωί - πρωί και ενώ δεν είχα αγγίξει καν το κινητό μου τηλέφωνο μου ήρθε ένα μήνυμα από την Cosmote με το οποίο με ενημέρωνε ότι... μόλις συνδέθηκα στο Internet με χρέωση 1 ευρώ για 24 ώρες για να μπορώ να σερφάρω απεριόριστα από το κινητό μου μέχρι την 01/07/11 στις 8:47 χωρίς επιπλέον χρέωση...

Στη συνέχεια ακολούθησε μήνυμα με το οποίο με πληροφορούσε πως αν είχα smartphone ενδεχομένως κάποιες εφαρμογές να χρησιμοποιούν την προσβαση στο Internet χωρίς τη θέλησή μου και για περισσότερες πληροφορίες να πάρω στο 13838.
Αμέσως πήρα τηλέφωνο και ενημερώθηκα ότι για να απενεργοποιήσω την ελεύθερη πρόσβαση θα πρέπει να στείλω μήνυμα στο 1333 με τη φράση END DAY. Το έκανα και απενεργοποιήθηκε η πρόσβαση. Η ένστασή μου είναι η εξής... Καταρχάς δεν ξεκαθαρίστηκε αν χρεώθηκα έστω και ένα ευρώ. Από τον έλεγχο που έκανα στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου, έχω την αίσθηση ότι χρεώθηκα... Δεύτερον δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν σε καιρούς τόσο δύσκολους οικονομικά η Cosmote και η όποια άλλη εταιρεία να επιβάλλει ενεργοποιήσεις υπηρεσιών χωρίς πρώτα να την προτείνουν διαφημιστικά στον καταναλωτή. Και γιατί στο κάτω - κάτω της γραφής να μπει ο οποιοσδήποτε στη διαδικασία να ψάχνεται ώστε να διαπιστώσει αν τον χρεώνει κάποιος εν αγνοία του; Ας είναι πιο προσεκτικοί εκεί στην Cosmote και να μην παίζουν με τα λεφτά του κόσμου. Οι εντυπώσεις που αφήνουν τέτοιες ενέργειες είναι σχεδόν πάντα αρνητικές...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!