τελείως λανθασμένη ενημέρωση, με συμπεράσματα για αυθαίρετες χρεώσεις και στο τέλος η γιγάντωση ενός απλού τεχνικού θέματος και η εξεύρεση λύσης ως κάτι το πολύ δύσκολο (σχετικά με το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/internet-cosmote_9081.html ).
“Ως τώρα ο Cosmote δεν σε χρέωνε … κλπ “ . Παρά το γεγονός ότι το iphone ανά τακτά χρονικά διαστήματα ζητούσε νέες ενημερώσεις ( updates ) από το internet μέσω του δικτύου της Cosmote , η Cosmote από την στιγμή που ο συνδρομητής της ( με συμβόλαιο ή κάρτα δεν έχει σημασία ) δεν είχε ενεργό κάποιο πρόγραμμα με internet ( όπως η φετινή σειρά προγραμμάτων Cosmote Απεριόριστα ) ή κάποια υπηρεσία internet ( internet on the phone Basic , Regular κλπ ), η πρόσβαση στο internet δεν επιτρεπόταν κατ’ επέκταση καμία χρέωση δεν υπήρχε αφού δεν υπήρχε και παρεχόμενη υπηρεσία.
Προ διμήνου λοιπόν η Cosmote έθεσε στην διάθεση του κοινού την υπηρεσία One Day Pass . Το Iphone λοιπόν κατά την συνήθη λειτουργία του ζήτησε νέες ενημερώσεις από το internet μέσω του δικτύου της Cosmote, η Cosmote αποκρίθηκε στο αίτημα του iphone για σύνδεση στο internet ενεργοποιώντας αυτόματα την παραπάνω υπηρεσία. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ η Cosmote δεν ξεκίνησε να χρεώνει ανεξέλεγκτα συνδρομητές. Χρέωσε αποκλειστικά και μόνο τους συνδρομητές που οι συσκευή τους ζήτησε να συνδεθεί στο internet ( έστω και εν αγνοία του κατόχου της συσκευής ) για τον απλό λόγο ότι τους παρέχει την υπηρεσία του internet.
Για να μην βγάλετε προκαταβολικά λάθος συμπεράσματα για το ύφος του κειμένου ούτε και εγώ συμφωνώ με την τακτική της αυτόματης ενεργοποίησης της υπηρεσίας αλλά καλό είναι να διαβάσετε και την συνέχεια.
“όπου βέβαια έχασα χρήματα μέχρι να βρω μια άκρη και ας είμαι διαπιστευμένος τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών άρα όχι και τόσο άσχετος στις ρυθμίσεις…”
Αλίμονο αν πρέπει κάποιος να είναι διαπιστευμένος τεχνικός Η/Υ για να διαβάσει δύο sms που του λένε ότι χρεώθηκε με 1 € και ότι το τμ. Εξυπηρέτησης είναι το 13838.
Επέτρεψέ μου να σημειώσω ότι είναι άλλο ο διαπιστευμένος τεχνικός Η/Υ και άλλο ο διαπιστευμένος τεχνικός δικτύων. Ως εκ τούτου πράγματι δεν είσαι άσχετος στις ρυθμίσεις αλλά μάλλον ημιμαθής.
Να σε ενημερώσω λοιπόν ότι οι περισσότερες υπηρεσίες που παρέχονται σε έναν συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας , πιστοποιούνται ως προς την ορθότητα των στοιχείων του χρήστη ΟΧΙ με username και password αλλά με το SIM ID ( Ρυθμίσεις , Γενικά , Πληροφορίες , ICCID ) το οποίο φυσικά είναι παγκόσμια μοναδικό και κατ’ επέκταση αφαιρεί το δικαίωμα για κακόβουλες προσπάθειες ενός συνδρομητή ως προς την κατάχρηση υπηρεσιών και χρέωση αυτών σε άλλο συνδρομητή.
“Παρόλο που το δικό μου iPhone είχε WIFI και στο
General-->Network-->Cellular Data Network-->-->APN και User's Name/Password είχα κενό στα πεδία αυτοί με χρέωναν…”
Έτσι λοιπόν όπως για να στείλεις ένα sms απαιτείται μόνο η συμπλήρωση του κέντρου μηνυμάτων, έτσι και για την χρήση των υπηρεσιών internet απαιτείται απλώς η συμπλήρωση του APN ( Ρυθμίσεις , Γενικά , Δίκτυο , Κινητό Δίκτυο Δεδομένων , Δεδομένα ) που στην προκειμένη περίπτωση είναι το “internet”.
“Το έχω δημοσιεύσει εδώ ξανά αλλά το γράφω εκ νέου. Ο Cosmote στο δίκτυό του κοιτάει αν το κινητό σου έχει WIFI αν δεν το βρει σε συνδέει στο Internet με χρέωση… “
Η Cosmote δεν «κοιτάει» αν το κινητό σου έχει WIFI. Είναι άστοχο , άκυρο , ακαταλαβίστικο, ασυνάρτητο. «Αν δεν το βρει σε συνδέει στο internet με χρέωση» . Δηλαδή εγώ που έχω μια σύνδεση what’s up σε μια συσκευή Nokia 8310 8ετίας , η Cosmote κοιτάει το κινητού μου αν έχει WIFI και με συνδέει και στο internet με χρέωση ;;;!!!! και μάλιστα αυτό το έχεις δημοσιεύσει εδώ ξανά ;
Οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο μπορεί να κάνει χρήση υπηρεσιών internet όπως το iphone, ξεκινά κάθε φορά την προσπάθεια για να συνδεθεί στο internet κάνοντας χρήση όλες τις δυνατότητες δικτύωσης πάντα με προτίμηση στην σειρά προτεραιότητας τον τύπο δικτύωσης που κατά πάσα πιθανότητα έχει μηδενική ή την μικρότερη χρέωση.
Όταν μια εφαρμογή ή το ίδιο το λειτουργικό του κινητού τηλεφώνου ζητάει κάποια ενημέρωση από το internet , το κινητό τηλέφωνο ( και ΟΧΙ η Cosmote ) ελέγχει ΠΡΩΤΑ αν υπάρχει διαθέσιμη ενεργή σύνδεση με WIFI , με καλώδιο USB στο pc , με Bluetooth ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ καμία από τις προαναφερόμενες συνδέσεις δεν είναι ενεργές , ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ το κινητό προσπαθεί να συνδεθεί στο internet μέσω της COSMOTE ( της κινητής τηλεφωνίας γενικά ).
«Αν δεν το βρει σε συνδέει στο internet με χρέωση». Το αν θα χρεωθεί ο συνδρομητής ή όχι έχει να κάνει με το πρόγραμμα συμβολαίου που έχει ο συνδρομητής ή ανάλογα με την υπηρεσία που έχει ενεργεί στο what’s up του. Δηλαδή αν κάτοχος what’s up έχει ενεργή την υπηρεσία internet on the phone με 120 ΜΒ δωρεάν , τότε δεν θα χρεωθεί τίποτα. Απλά θα μειωθεί ο διαθέσιμος όγκος από τα 120 MB.
“Το WIFI δούλευε μεν αλλά μόνο εκεί που το είχα και αυτό όχι πάντα .” Μόνος σου το λές : ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ. Αν υποθέσουμε ότι το iphone εκείνη την στιγμή που ΔΕΝ δουλεύει το wifi , ζητάει κάτι από το internet , τι πιστεύεις ότι θα κάνει; Θα περιμένει πότε θα ξαναδουλέψει το wifi; Προφανώς και θα χρησιμοποιήσει τον αμέσως επόμενο τύπο σύνδεσης που δουλεύει και αυτός φυσικά θα είναι της Cosmote.
“Έτσι ζήτησα να μου βάλουν φραγή στα κεντρικά τους και να μην πιάνω Internet ακόμα και να το θέλω αφού θα πρέπει πλέον να το ζητήσω από τους ιδίους…” . Πιστεύω ότι οι τρόποι για να ελέγξεις και να εμποδίσεις ειδικά το iphone να συνδεθεί στο δίκτυο μέσω της Cosmote είναι πραγματικά πολλοί. Είναι περιττό να αναφέρω πόσες εφαρμογές έχει το AppStore για τον έλεγχο της χρήσης του internet. Ειδικά για την περίπτωση ενός πιστοποιημένου τεχνικού Η/Υ θα έλεγα ότι ο πιο γελοίος τρόπος είναι να διαγράψεις την ρύθμιση του APN . Άλλωστε δεν είσαι και τόσο άσχετος στις ρυθμίσεις. Για ένα απλό χρήστη του internet ένα ερώτημα στο google «πώς να απενεργοποιήσω το internet στο iphone» είναι αρκετό. Το γεγονός ότι εσύ ως πιστοποιημένος τεχνικός Η/Υ και κάτοχος Iphone επέλεξες να σου βάλει φραγή στο internet η Cosmote ( και μην ξεχνάμε ότι έχασες και χρήματα μέχρι να βρεις μιαν άκρη ) με κάνει να φαντάζομαι τους κοινούς θνητούς χρήστες iphone ως κασκαντέρ στην προσπάθειά τους να απενεργοποιήσουν το internet αφού ακούγεται ως «επικίνδυνη αποστολή»
“Αλλά άντε να βρες άκρη…” .Έτσι λοιπόν για να βρει κάποιος την άκρη, δεν χρειάζεται να βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα όπως “User's Name/Password είχα κενό στα πεδία αυτοί με χρέωναν.”. Είναι προτιμότερο να ξεκινάει κάποιος ρωτώντας .
Και εκεί ακριβώς εστιάζω το πρόβλημα και γράφω αυτή την επιστολή. Για το πρόβλημα στην πραγματικά ορθή ενημέρωση . Πώς να βρει κάποιος την άκρη όταν αυτοί που απαντούν σε τέτοια ερωτήματα , νομίζουν ότι επειδή γνωρίζουν πέντε πράγματα για τους Η/Υ παραπάνω από τους υπόλοιπους, είναι και γκουρού της τεχνολογίας γενικά , και σκορπούν αυθαίρετες απαντήσεις και εικασίες δεξιά και αριστερά ;
Ναι γράψε στα blogs , δημοσίευσε τα κείμενά σου και τις τοποθετήσεις σου αλλά συγκρατημένα. Μην ενισχύεις τις λανθασμένες σου απόψεις παραθέτοντας και τον τίτλο του πιστοποιημένου τεχνικού Η/Υ. Μην γίνεσαι εσύ μέρος του προβλήματος. Αν για το ίδιο πρόβλημα δημοσιευτούν 10 διαφορετικές απαντήσεις , πώς να φιλτράρει ο ερωτών την σωστή από την λάθος απάντηση ;
Όπως είπα στην πρώτη γραμμή η προσπάθειά σου ήταν καλοπροαίρετη. Και εγώ καλοπροαίρετα θέλω να βοηθήσω σε μια εγχείρηση. Αρκεί αυτό όμως;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ