tromaktiko: Απάντηση σε ολα τα post που αναφέρονται στην ΕΛ.ΑΣ.

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Απάντηση σε ολα τα post που αναφέρονται στην ΕΛ.ΑΣ.



Καταρχήν θα ηθελα να κανω εξ αρχής γνωστή την ιδιότητα μου σαν αστυνομικός και συγκεκριμένα σαν αστυνομικός των MAT...
Μπαίνω πολλυ καιρο σε αυτο το blog και διαβάζω ολα τα σχόλια κατα καιρους απο διαφορους για το εργο της ΕΛ.ΑΣ.!!!Ειμαι στο σώμα ηδη 4 χρονια και ηδη νιωθω πως περασαν τα χρονια γρηγορα...εχω παρει μερος σε πολλες διαδηλώσεις ολα αυτα τα χρονια και εχω να σας πω μονο ενα πραγμα που ξερω λιγοι θα καταλαβετε!!!Μια παλια παροιμια λεει! Οσα φερνει η ωρα δεν τα φερνει ο χρονος ολος!στην δουλεια μου το εχω καταλαβει πολλυ καλα αυτο το ρητο!ναι κυριοι εχω βαρεσει και εγω πολλους συμπολιτες μου στο κεφαλι!τους εχω βρισει...τους εχω προκαλεσει...εχω πιασει πολλους....δεν το εκανα ομως επιτηδες!ειλικρινα....ηθελα παρα πολλες φορες να γυρισω πισω και να ζητησω τουλαχιστον ενα συγνωμη σε αυτα τα ατομα!!!Και εγω και αλλοι πολλοι φιλλοι μου...μην μας κατηγορειτε αδικα!ανθρωποι ειμαστε και εμεις με αδυναμιες...δεν προσπαθω να δικιολογησω τα αδικιολογητα ουτε εχω την εντυπωση οτι θα πει! Σω πολλους με τα λεγομενα μου!!!Και! Οσο και αν σας φαινεται περιεργο ναι εκτελουμε εντολες και δεν μπορουμε για καννενα λογο να τις παραβουμε!!!Ουτε πισω να κανουμε μπορουμε...φωναζετε ολοι για ποιο λογο δεν κανουμε πισω και δεν εννωνομαστε με τους αγανακτισμενους?Τι θα αλλαξει?Αντε...πειτε για παραδειγμα οτι σας αφηνουμε και μπαινετε μεσα στην βουλη!τι θα γινει???Θα βαρεσετε τους βουλευτες μπορει και να σκοτωθει και κανεννας!και τι εγινε???Ισα ισα που μετα θα μας κατηγορισουν ολους μαζι....μην ξεχνατε πως αυτοι οι ανθρωποι παρα τα τοσατραγικα λαθοι που εκανα δεν παυουν να ειναι ανθρωποι!!!Εχουν δικαιωματα στην ζωη οπως ο καθενας μας...ας τιμωρηθουν απο το νομο!σας γινει κατι σωστο σε αυτη την χωρα επιτελους! Δεν λεω ας αντισταθουμε ολοι μαζι!εμεις δεν εχουμε το δικαιωμα να κανουμε απεργια μονο απλα να διαδηλωνουμε...οτι μπορουμε κανουμε!μην ξεχνατε πως ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε
θα ηθελα να προσθεσω κατι ακομα!εχω νευριασει παρα πολλυ με δυο ανθρψπους και θα τους παρακαλουσα να ανακαλεσουν!ειναι το λιγοτερο που μπορουν να κανουν..πρωτα στον στρατιωτικο που κατηγορει την αστυνομια και δευτερον με τον καθηγητη που εγραψε το απαραδεκτο αρθρο!!!Αρχικα κυριε συνναδελφε στρατιωκε μας ειπες να κανουμε στην ακρη και να μην πεταμε τα δακρυγονα σε αθωους πολιτες αλλα πιο περα!για ποιο λογο κυριε εγω να παραβω τις εντολες που εχω???Εσυ εχεις τα κοτσια να το κανεις?γιατι δεν κανεις ενα ντου στην τουρκια οπως κανουν αυτοι καθημερινα???Θα μου πεις εχει εντολη να μην το κανεις...να την παραβεις κυριε!εγω γιατι να την παραβω?κοιταχτε εσεις να διορθωσετε τα χαλια σας και υστερα μιλατε και για εμας!τωρα οσον αναφορα το πολλυ ξυλο σε αθωους ανθρωπους δεν μπορω να πω κατι γιατι οπως καταλαβενετε ολοι ειναι η στιγμη και η ενταση ετσι!
Κυριε καθηγητα αν ειστε εσεις καθηγητς τοτε εγω θα παω να γινω παππας!αλιμονο στα παιδια που διαδασκετε....διαμορφωνεται σωστους πολιτες που θα παρουν την πετρα και θα την πεταξουν στα ματ και νομιζουν πως ελυσαν το προβλημα της ζωης τους!!!Αν δεν σας αρεσει το συστημα εδω να φυγετε κυριε...τα συνορα ανοικτα ειναι!στην ευρωπη ανηκουμε....διαλεγετε χωρα και πατε να ζησετε εκει της ωραια ζωης σας!ανθρωπουν που για να μειωσουν την αστυνομια χρησιμοποιουν νεκρους χλευαζωντας τους δεν αξιζει να εχει η ελλαδα!ντροπη σας....δυο νεα παιδια εχασαν την ζωη τους και εσεις το βλεπετε ως ανικανοτητα!
Τελος κυριοι μια ουσιαστικη λυση θα ηταν να μαζεψουμε υπογραφες και να απαιτησουμε να μην ξαναμπουν στην βουλη οσοι εκαναν αυτα τα τερατωδη σφαλματα εις βαρος του λαου!τοτε και εγω να εισται σιγουροι πως θα πεταξω τα χημικα σε αυτους και οχι σε αθωους πολιτες!
Η κατασταση φιλοι μου εχεις ως εξεις και χρειαζονται ριζικες αλλαγες!αφηστε την αστυνομια και δειτε τους πραγματικους υπαιτιους της ολης καταστασης!
Αυτα προς το παρον!ευχομαι ολοψυχα να ταρακουνησα τις συνηδεισεις καποιων λογικα σκεφτομενων ανθρωπων!
Μακαρι να αλλαξουν τα πραγματα γρηγορα!!!!!!!!Μακαρι...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!