tromaktiko: Πλαστό 10ευρώ στα... Jumbo

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Πλαστό 10ευρώ στα... Jumbo



Επισκέφθηκα πριν από καμία εβδομάδα κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στη Κρήτη, το Jumbo στο Ηράκλειο στη Λεωφόρο 62 Μαρτύρων. Πραγματικά τεράστιο...
χάνεσαι αλλά από ότι αποδείχτηκε χάνεται και ο μπούσουλας... Όταν πήγα να πληρώσω στα ρέστα μου διαπίστωσα αμέσως ένα πλαστό δεκάευρο και αφού ζήτησα να ελεγχθεί και διαπιστώθηκε όντως η πλαστότητά του, η ταμίας μου το αντικατέστησε με ένα άλλο ευτυχώς γνήσιο. Το τραγικό της υπόθεσης ήταν ότι κάλεσε πρώτα τον προϊστάμενό της (ένα παιδάκι 20 χρονών ήταν δεν ήταν) και αφού παραδέχτηκε ότι δεν το έδωσα εγώ αλλά αυτή σε ρέστα τον ρώτησε τι να κάνει.... Ξέρετε τι έκανε; Το ξαναέβαλε στο ταμείο για να το δώσει αλλού... Εγώ αποσβολωμένος διαμαρτυρήθηκα αλλά κακώς πράττοντας δεν κάλεσα την αστυνομία...κυρίως γιατί είχα και τα δύο μικρά παιδιά μου μαζί και δεν θα άντεχαν την αργοπορία. Σε ερώτησή μου πως πέρασε το δεκάευρω στο ταμείο με αφοπλιστική ειλικρίνεια μου ομολόγησε ότι πολιτική του Jumbo είναι να ελέγχουν μόνο τα χαρτονομίσματα των 20 ευρώ και πάνω.... Αυτό σημαίνει λοιπόν πως εν δυνάμει οποιοσδήποτε υπάλληλος μπορεί να ξεπλύνει έτσι πλαστό χρήμα και ακόμα χειρότερα όλοι να πηγαίνουν να αγοράζουν με πλαστά δεκάευρα και πεντάευρα... Προσοχή λοιπόν. Να ζητάτε πάντα να σας ελέγχουν τα ρέστα που σας δίνουν.


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!