tromaktiko: "Μου ζητάνε παράβολο 60 ευρώ για να βαπτίσω το παιδί μου σε άλλη ενορία!"

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

"Μου ζητάνε παράβολο 60 ευρώ για να βαπτίσω το παιδί μου σε άλλη ενορία!"



Θέλω να βαπτίσω το παιδί στο χωριό και όχι στην Αθήνα, για να μπορέσω να γλιτώσω και εγώ κάποια χρήματα αφού εδώ στην Αθήνα οι τιμές είναι τσουχτερές. Και τελικά μου ήρθε από εκεί που δεν το περίμενα! Ο παπάς του χωριού θέλει χαρτί από την ενορία μου για να μπορέσω να το βαπτίσω εκεί, και η ενορία μου με την σειρά της θέλει 60 ευρώ για να μπορέσω να βαπτίσω το παιδί αλλού. Πείτε μου τι καλοστημένη απάτη είναι αυτή; Είναι θεσμοθετημένο αυτό το παράβολο και με τι δικαιολογία; Τιμωρία γιατί θα βαπτίσω σε άλλη ενορία και δεν θα μοιραστούν αυτοί τα λεφτά που σου παίρνουν σε κάθε μυστήριο; Φταίω εγώ να το γράψω απλά στα μητρώα και να μην το βαπτίσω "Χριστιανό";

Πείτε μου γιατί θα πάω από εκεί και θα με ακούσει όλη η Αθήνα με τους κλέφτες που θέλουν να είναι και αντιπρόσωποι του θεού.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!