tromaktiko: Καταγγελία για ΟΑΕΔ Ν.Ιωνίας Αττικής

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Καταγγελία για ΟΑΕΔ Ν.Ιωνίας Αττικής



Σήμερα το πρωί έμαθα απο μια φίλη μου στην επαρχία,οτι υπάρχουν κάποια 3μηνα σεμινάρια στον ΟΑΕΔ. Θεώρησα σωστό...
πριν πάω απο εκεί να πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω. Έτσι και έκανα. Στο τηλέφωνο ρώτησα την υπάλληλο για κάποια 3μηνα προγράμματα, όταν η υπάλληλος λοιπόν μου είπε οτι δεν υπάρχει τίποτα, τη ρώτησα αν τα προγράμματα στην επαρχία είναι διαφορετικά και ανέφερα το περιστατικό της φίλης μου που έχει κάνει αίτηση γι'αυτά. Τότε η υπάλληλος αφυπνίστηκε και κατάλαβε οτι ενδιαφέρομαι για τα "σεμινάρια" και όχι για τα "προγράμματα". Το πρόβλημα δηλαδή σε όλη τη συζήτηση ήταν η λέξη προγραμματα....Τότε λοιπόν αναγκάστηκε να μου πει να περάσω απο εκεί. Αμέσως λοιπόν πήγα στον ΟΑΕΔ. Εκεί αντίκρυσα μια αναρχη κατάσταση με πολύ κόσμο να περιμένει στο ισόγειο του κτιρίου. Ρώτησα μια υπάλληλο και μου είπε οτι πρέπει να πάω στον 2ο όροφο. Πηγαίνοντας λοιπόν στον 2ο όροφο, αφου απευθύνθηκα σε 3 υπαλλήλους, καταλήξαμε οτι η υπεύθηνη υπάλληλος λείπει, θα γυρίσει την Τρίτη και ότι δεν ήξερε κανένας άλλος υπάλληλος να με ενημερώσει για τα συγκεκριμένα σεμινάρια. Σημείωση οτι το μόνο που μου είπαν είναι οτι τα σεμινάρια αρχίζουν τον Σεπτέμβριο και την Τρίτη που θα πάω να ενημερωθώ θα είναι 30 Αυγούστου.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!