tromaktiko: Απάντηση: Προσέφυγαν στα δικαστήρια για να μη χτυπάνε οι καμπάνες των ναών

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Απάντηση: Προσέφυγαν στα δικαστήρια για να μη χτυπάνε οι καμπάνες των ναών



Φτάνει πια με τους κατατρεγμένους, Χριστιανούς, Μουσουλμάνους, Μωαμεθανούς, Βουδιστές κλπ.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει σε όποιο Θεό θέλει...
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_3714.html)  με τι διαφορά ότι δεν μπορεί/πρέπει να αναγκάζει κανέναν να συμφωνήσει μαζί του.
Είμαι Έλληνας πολίτης, και σε ηλικία που δεν είχα βούληση, με βάφτισαν Χ.Ο. χωρίς βέβαια να έχω το δικαίωμα επιλογής.
Επίσης παρατηρώ ένα προσηλυτισμό από κάθε λογής Θρησκεία για δικούς τους λόγους.
Δέχομαι οτι στην υπόδουλη Ελλάδα η Εκκλησία έπαιξε πάρα πολύ σημαντικό ρόλο, αλλά δυστυχώς οι τότε αντιπρόσωποι της δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τους τώρα.
Πλέον η Εκκλησία όπως την έχω ζήσει στα 40 μου χρόνια, υπάρχει μόνο για να ξεπαραδιάζει το λαό, είτε μέσω τον "μυστηρίων" είτε μέσω του φιλόπτωχου, είτε μέσω υποσχέσεων σε αδαής ηλικιωμένους οτι αν αφήσουν την περιουσία τους στην Εκκλησία, ο Θεός θα είναι πιο επιεικής απέναντι τους "την ώρα της κρίσης"
Έτσι η Εκκλησία έχει φτάσει να έχει αμύθητη περιουσία, απίστευτα ακίνητα, μετοχές, τράπεζες και τόσο χρυσάφι, όσο ζυγίζουν όλοι οι Έλληνες μαζί.
Μπορεί να πληρώσει το χρέος του κράτους, χωρίς καν να πέσουν τα αποθέματα τους, αλλά όπως βλέπουμε, ούτε που τους πέρασε απο το μυαλό αυτή η ιδέα..
Δεν τα βάζω όμως σε καμία περίπτωση μαζί τους, γιατί όπως μας έχουν αποδείξει, είναι επιχείρηση, και σκοπό έχει το κέρδος και μόνο.
Δεν μπορώ να δεχτώ όμως οτι φορολογούμαι για να πληρώνονται οι υπάλληλοι της, να χτίζονται ναοί κλπ κλπ.
Να χτίσουν όσους ναούς θέλουν, να προσλάβουν όσους παπάδες θέλουν, να ξοδέψουν όσα χρήματα θέλουν σε άμφια, σταυρούς και εικονίσματα, αλλά όχι απο τα δικά μου.
Για τους παραπάνω λόγους διαφωνώ και με την ανέγερση ναών άλλων θρησκειών με δικά μου χρήματα. Ας χτίσει ο καθένας ότι θέλει, όπου θέλει, σε δικό του όμως οικόπεδο, και με δικά του χρήματα.
Τέρμα το τζάμπα.
Διάβασα επίσης για τις καμπάνες που ενοχλούν, και τα μεγάφωνα κλπ. Πραγματικά σε αυτό δεν έχω αντίρρηση, αρκεί να επιτρέπεται απ' όλες τις θρησκείες να χτυπάνε τις καμπάνες τους, και να χρησιμοποιούν μεγάφωνα, πάντα όμως εκτός των ωρών κοινής ησυχίας. Και αν αύριο μεθαύριο αποφασίσω να ιδρύσω μία θρησκεία, θα έχω την απαίτηση απο όλους αυτούς να ακούνε τις δικές μου καμπάνες, και τα δικά μου μεγάφωνα. Διαφορετικά δεν θα υπάρχει ισονομία και ανεξιθρησκεία.
Και για να μην ξεχνάμε, οι μεγαλύτεροι και πιο αιματηροί πόλεμοι στην ιστορία, έχουν γίνει για τη θρησκεία. 

Α, και να μη ξεχάσω,υπάρχει και ένα θέμα με τη φορολογία της περιουσίας της, αλλά θα χρειαζόμουν πολλές σελίδες για να το αναλύσω.
Και επειδή πολλοί παπάδες θα παρεξηγηθούν με αυτά που γράφω, να διευκρινίσω οτι υπάρχουν πράγματι μερικοί άνθρωποι ανάμεσα τους που πράγματι βοηθούν με όποιο τρόπο μπορούν, αλλά δυστυχώς είναι πάρα πολύ μικρό το ποσοστό τους.
Αυτή είναι η άποψη μου για την εκκλησία, όπως διαμορφώθηκε από τις πράξεις των ίδιων των υπαλλήλων της.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!