tromaktiko: Καταγγελια για εταιριες που ζητουν ατομα για τηλεφωνικες πωλησεις

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Καταγγελια για εταιριες που ζητουν ατομα για τηλεφωνικες πωλησεις



Όσοι ψαχνουμε για εργασία, μάλλον θα εχουμε παρατηρήσει τις διάφορες αγγελίες που ζητούν άτομα για να δουλέψουν στο call center τους, δηλαδή να κάνουν πωλήσεις μέσω τηλεφώνου...
Έτσι και εγώ, που μένω στη Θεσσαλονίκη, έψαχνα μια δουλειά για πολύ καιρό και στην καθημερινή αναζήτησή μου, μου έκανε εντύπωση που σχεδόν μόνιμα υπήρχε μια συγκεκριμένη αγγελία (από δύο, τρεις εταιρίες) που ζητούσαν άτομα για εργασία στο τηλεφωνικό τους κέντρο για πώληση πακέτων σταθερής τηλεφωνίας, internet και εναλλακτικής ηλεκτρικής ενέργειας. Μιλάω για εταιρίες, που δεν έχουν την επωνυμία των μεγάλων γνωστών εταιριών τηλεφωνίας και εναλλακτικής ενέργειας που όλοι ξέρουμε αλλα για εταιρίες που απλά συνεργάζονται μαζί τους. Χαρακτηριστικό αυτών των αγγελιών είναι η άμεση πρόσληψη όπως αναγραφόταν κάθε φορά. Επίσης υπόσχονται παροχές οπως ασφάλιση, μπόνους και σταθερό μισθό. Είπα και εγώ λοιπόν να το δοκιμάσω. Πήρα τηλέφωνο και με κάλεσαν σε συνέντευξη. Όταν έφτασα εκεί, μαζί με εμένα ήταν και άλλοι δέκα ενδιαφερόμενοι. Μας έβαλαν σε μια αίθουσα όπου μία κυρία μας ενημέρωσε για το αντικείμενο της δουλειάς, τον μισθό και τις παροχές. Μας είπε πως την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε για εκπαίδευση και τις επόμενες δύο ημέρες μέτά από αυτό θα δουλεύαμε δοκιμαστικά για να δούμε αν μας αρέσει η δουλειά και αν αρέσουμε και στην εταιρία. Την πρώτη μέρα που πήγα για δοκιμαστικό μου έκανε εντύπωση που είδα 3-4 αίθουσες γεμάτες με ανθρώπους που έκαναν δοκιμαστικό και πόσους ακόμη που είχαν πάει εκεί για συνέντευξη. Συζήτησα με πολλούς και ζήτημα αν βρήκα 5 τηλεφωνητές που ήταν εκεί μόνιμοι και όχι δοκιμαστικά. Σκέφτηκα, αφού η δουλειά ειναι εύκολη και με καλά χρήματα, για ποιό λόγο να μην υπάρχει εκεί μόνιμο προσωπικό. Εμένα προσωπικά, αν και στις δυο ημέρες του δοκιμαστικού μου έκανα κάποιες πωλήσεις, με κάλεσαν και για τρίτο δοκιμαστικό (ενώ κανονικά θα έπρεπε να με προσλάβουν η να μου πουν δεν μας κάνεις) και μου είπαν έλα και βλέπουμε. Συγχρόνως με όλα αυτά, κάθε μέρα έβλεπα μεγάλα γκρουπ ανθρώπων είτε για εκπαίδευση είτε για δοκιμαστικό. Έτσι κατάλαβα πως οι άνθρωποι αυτοί δουλεύουν ως εξής. Δεν προσλαμβάνουν ποτέ κανέναν, απλά πουλάνε ό,τι είναι να πουλήσουν μέσω των ανθρώπων που πάνε εκεί για δοκιμαστικό. Δύο μέρες ο καθένας βγαίνει η δουλειά. Μετά τους διώχνουν και λόγω της μόνιμης αγγελίας υπάρχει μια συνεχής ροή ανθρώπων που πανε για δοκιμαστικά και όλο αυτό παει κυκλικά. Αργότερα το έψαξα λίγο στο ίντερνετ και είδα πόσες καταγγελίες υπάρχουν για τέτοιες εταιρίες στην Αθήνα. Γι αυτό λοιπόν προσοχή, όπου δείτε παρόμοιες συνθήκες, απλά μην χάνετε το χρόνο σας, και μην τους κάνετε τη χάρη να δουλέψετε ούτε μία μέρα τσάμπα. Είναι πολύ λυπηρό το γεγονός πως αυτοί οι άνθρωποι ζουν με τη συνείδησή τους, ενώ ξέρουν ότι έχεις ανάγκη να δουλέψεις, και σε κοιτάνε στα μάτια και σε κοροιδεύουν για 3-4 μέρες. Δυστυχώς νομικά ειναι πολύ καλά οχυρωμένοι, οπότε αυτό που απομένει είναι να ενημερώνουμε ο ένας τον άλλον να αποφεύγει τέτοιες εταιρίες, και να μην χάνει χρόνο απο το να ψάχνει μια εργασία που την έχει ανάγκη.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!