Να τα πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή. Πριν από δυο μήνες ακριβώς πήγα στο κατάστημα του Κωτσόβολου στο Κερατσίνι για να παραγγείλω μια ημιεπαγγελματική φωτογραφική μηχανή της CANON, εκμεταλλευόμενος μια προσφορά που είχαν βγάλει για αγορά χωρίς ΦΠΑ.
Αφού με ενημέρωσε λοιπόν η πωλήτρια πως η μηχανή δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη και πως θα μου την φέρουν σε 10 μέρες (προφανώς εννοούσε εργάσιμες), υπογράψαμε τα χαρτιά για τις δόσεις.
Πέρασαν λοιπόν 3 εβδομάδες χωρίς να έχω καμιά ενημέρωση, οπότε αποφάσισα να τους "ενοχλήσω" εγώ. Πήρα λοιπόν στα κεντρικά και ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα που έκανα την αγορά. Η κοπέλα απέφευγε με κάθε τρόπο να με συνδέσει με το κατάστημα και επέμενε να με εξυπηρετήσει εκείνη. Της είπα λοιπόν να μου πει πότε θα έχω την κάμερα που έχω παραγγείλει και η απάντηση που μου έδωσε με άφησε έκπληκτο. Μου είπε λοιπόν πως δεν έχει καμιά ενημέρωση για το πότε θα έχω το προϊόν. Αφού της παραπονέθηκα για το γεγονός πως η πωλήτρια μου είχε πει πως θα παραλάβω σε 10 μέρες, την ρώτησα πως είναι δυνατόν να πληρώσω σε λίγες μέρες την πρώτη δόση χωρίς να ξέρω καν πότε θα πάρω την κάμερα στα χέρια μου. Η επόμενη απάντηση της τηλεφωνήτριας με εξέπληξε ακόμα περισσότερο. "Και εγώ είχα παραγγείλει από τον Κωτσόβολο μια τηλεόραση κύριε και πλήρωσα τρεις δόσεις μέχρι να μου έρθει. Αν θέλετε πραγματικά το προϊόν πρέπει να περιμένετε, αλλιώς πηγαίνετε στο κατάστημα να ακυρώσετε την παραγγελία, δεν μπορώ να σας κάνω κάτι άλλο εγώ".
Και αφού δεν έβγαζα άκρη είπα να πάρω κάποια άλλη ώρα μπας και πετύχω κάποιον πιο διαλλακτικό υπάλληλο. Και όντως στο επόμενο τηλέφωνο και με πολύ επιμονή κατάφερα να συνδεθώ με το κατάστημα Κερατσινίου. Εκεί μου είπαν πως θα με ενημερώσουν σε λίγη ώρα για το τι συμβαίνει. Και όντως την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησαν και με ενημέρωσαν πως πρέπει να περάσω από το κατάστημα γιατί ο κωδικός προϊόντος που έχω παραγγείλει, έχει λήξει. Πήγα από το κατάστημα και αφού ακυρώσαμε την παραγγελία, κάναμε νέα συμβόλαια με τον νέο κωδικό προϊόντος αυτή τη φορά και με διαβεβαίωσαν πως σε λίγες μέρες θα πάρω την κάμερα.
Αρχές Αυγούστου και αφού από το κατάστημα δεν είχα ούτε φωνή ούτε ακρόαση αποφάσισα να ξαναπάρω στο τηλεφωνικό κέντρο. Εκεί και πάλι αφού δεν δέχτηκαν να με συνδέσουν με το κατάστημα Κερατσινίου, μου είπαν πως πιθανή ημερομηνία παράδοσης είναι στις 12 Αυγούστου. Δυο μήνες δηλαδή μετά την αρχική παραγγελία μου.
Μετά από πολύ υπομονή 2 μηνών έφθασε λοιπόν η ημερομηνία (12 Αυγούστου) που πιθανότατα θα έπαιρνα την φωτογραφική μου μηχανή. Αφού και πάλι δεν είχα κάποια ενημέρωση την Παρασκευή 12 Αυγούστου, είπα για άλλη μια φορά να τηλεφωνήσω εγώ στο τηλεφωνικό κέντρο (μιας και το πήρα απόφαση πλέον ότι δεν πρόκειται να πάρουν εκείνοι για ενημέρωση) να μάθω τι συμβαίνει. Εκεί ο τηλεφωνητής με άφησε έκπληκτο πλέον. Μου είπε πως και πάλι δεν υπάρχει πιθανή ημερομηνία παράδοσης. Όταν διαμαρτυρήθηκα πως τηλεφώνησα γιατί μου είχαν δώσει εκείνη την ημέρα ως πιθανή ημέρα παράδοσης, μου είπε πως η καρτέλα παραγγελίας μου δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Οπότε στο προηγούμενο τηλέφωνο που έκανα με κορόιδεψαν;
Μετά πάλι από πολύ επιμονή μου κατάφερα να συνδεθώ πάλι με το κατάστημα. Ζήτησα εξηγήσεις για την ταλαιπώρια και αφού περίμενα 10 λεπτά στο τηλέφωνο (μέχρι να συνεννοηθούν) μου είπαν πως πρέπει να ξαναπεράσω από το κατάστημα για να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης αλλά και για να κανονίσω τι θα γίνει με την δόση που πρέπει να πληρώσω στις 16 Αυγούστου.
Δεν παρέλειψαν φυσικά καθόλη την διάρκεια των 2 μηνών που περίμενα να με ενημερώσουν πως η καθυστέρηση οφείλετε στον σεισμό στην Ιαπωνία μια και εκεί κατασκευάζονται οι φωτογραφικές μηχανές της Canon. Δεν ήξεραν βέβαια πως όλα τα κεντρικά καταστήματα φωτογραφικών ειδών διέθεταν stock με το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και λίγες μέρες.
Και ερωτώ εγώ. Είναι δυνατόν μια τόσο μεγάλη εταιρία όπως ο Κωτσόβολος να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο στους πελάτες του; Να μην παίρνουν ούτε ένα τηλέφωνο να ενημερώσουν για τους λόγους που καθυστερεί μια παραγγελία; Να πρέπει να παίρνει ο πελάτης και αφού περιμένει το λιγότερο 5-7 λεπτά στην αναμονή να μην έχει καμιά ουσιαστική ενημέρωση για την παραγγελία του; Να πρέπει να ταλαιπωρείται ο πελάτης και να τους "κυνηγάει" για να μπορέσει να πάρει το προϊόν που τον ενδιαφέρει; Να συμπεριφέρεται με τόση αδιαφορία για την ταλαιπωρία των πελατών του; Καταλαβαίνω την καθυστέρηση λόγο έλλειψης του προϊόντος δικαιολογείται όμως μια τέτοια συμπεριφορά; Και όλα αυτά χωρίς να ζητήσουν έστω ένα συγγνώμη;
Και για την ιστορία, αφού μου είπαν και πάλι πως δεν ξέρουν πότε θα έρθει η φωτογραφική μου, ζήτησα να ακυρωθεί άμεσα η παραγγελία. Και αγόρασα την φωτογραφική ετοιμοπαράδοτη από κατάστημα του κέντρου …