Στις 23.08.2011 πήγα στο Π-Gates (Πλαίσιο) στη Θεσσαλονίκη για αντικατάσταση ενός σκληρού δίσκου, My Passport 500GB external usb 2.0. Και λέω για αντικατάσταση και όχι έλεγχο γιατί σε επικοινωνία που είχα με την Western Digital και αφού χρησιμοποίησα το διαγνωστικό της πρόγραμμα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έβγαλε ο δίσκος ήταν για αντικατάσταση. Ο δίσκος είχε αγοραστεί από το εν λόγω κατάστημα στις 23.01.2010 έναντι 99,00 ευρώ. Πήγα κατευθείαν στο service όπου μπορώ να πω ότι ο πρώτος υπάλληλος που με εξυπηρέτησε ήταν πολύ ευγενικός. Μου είπε ότι ο σκληρός θα εξεταστεί από τους τεχνικούς του καταστήματος (λογικό, παρόλο που του είπα τις ενέργειες που έκανα με το πρόγραμμα της εταιρείας που το κατασκευάζει WD) και ότι κατά τις 20:00 θα με ειδοποιήσουν με τα αποτελέσματα. Έκανα κάποιες δουλειές στην πόλη και κατά τις 20:00 παρόλο που δεν με ειδοποίησαν είπα να πάω να ρωτήσω τι γίνεται γιατί έπρεπε να φύγω εκτός πόλης. Στο service πήγα αυτή τη φορά δεν ήταν ο προηγούμενος υπάλληλος αλλά κάποιος άλλος ο οποίος μου είπε ότι ο δίσκος δεν έχει ακόμα ελεγχθεί και ότι θα ελεγχθεί μέχρι αύριο το μεσημέρι. Του είπα ότι ο προηγούμενος άλλα μου είπε και ότι επειδή δεν είμαι από τη Θεσσαλονίκη αλλά μένω γύρω στην 1 ώρα μακριά αν μπορούσε να κάνει κάτι. Πράγματι σε μισή ώρα τον είδε και μου είπε ότι ο σκληρός θέλει αλλαγή. Πήγαμε και είδαμε στο ράφι με τους δίσκους και δεν υπήρχε ο ίδιος. Βλέπω εγώ έναν πάλι My passport 500GB της ίδιας εταιριας αλλά ήταν USB 3.0 και όχι 2.0. Του λέω ότι μπορεί να μου δώσει αυτόν που είναι ίδιας χωρητικότητας και κοστίζει 69,00 περίπου. Και παίρνω την αφοπλιστική απάντηση. “Αν πληρώσετε την διαφορά μπορώ να σας τον δώσω”. Τον ρώτησα για πια διαφορά μιλάει αφού εγώ επέστρεψα αντικείμενο που το πλήρωσα 99,00 ευρώ και αυτό κάνει 69,00. Θα πρέπει του λέω αστειευόμενος ότι μάλλον εσείς πρέπει να πληρώσετε την διαφορά σε μένα. Και η απάντησή του ήταν ότι πλέον ο δικός μου δίσκος που αγόρασα και ήταν σε εγγύηση ακόμα τώρα πλέον έκανε 35,00 ευρώ και θα πρέπει να πάρει κάτι που να έχει την ίδια αξία!!!!!!! Είναι λογικό αυτό που μου είπε???? Εκείνη την ώρα δεν το καλοσκέφτηκα και πήρα έναν εσωτερικό δίσκο και πλήρωσα μια διαφορά, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι έχω την εντύπωση ότι με κορόιδεψαν. Τι λέτε και εσείς? Αν έχω δίκιο εγώ και με δούλεψαν τι πρέπει να κάνω, πως να κινηθώ? Γιατί απ’ όσο θυμάμαι όταν επιστρέφεις κάποιο προϊόν πίσω, μέσα στην εγγύηση, παίρνεις ένα καινούργιο ίδιο προϊόν ή αν δεν υπάρχει το ίδιο κάτι της ίδιας αξίας που το αγόρασες και όχι στην τιμή που έχει όταν το επιστρέφεις.
Αναγνώστης