tromaktiko: Ελληνική ισότητα σε παιδεία και μόρφωση

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Ελληνική ισότητα σε παιδεία και μόρφωση



Θα ήθελα να αναφέρω ότι το φετινό σύστημα τον πανελληνίων είναι ακόμη μία ενέργεια των πολιτικών να μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια για...
να κάνουν τις βρωμοδουλειές τους και να βάζουν στις σχολές τα δικά τους άτομα... Αυτά που ακούγονται για την εισαγωγή των πολυτεκνων με χαμηλό των αριθμό των μορίων ισχύει... Αλλά για ποιούς πολυτεκνους μιλάμε? Για όλους ή για αυτούς με τα λεγόμενα βίσματα? Είμαι και εγώ ένας από τους φοιτητές [και από πολύτεκνη οικογένεια επίσης] που περίμενα με ανυπομονησία και άγχος τις βάσεις για να δω που έχω περάσει... Τίποτα δεν ήταν σίγουρο εφ' όσων ήμουν ένας από τους πολλούς που είχε βγάλει κατω από 10000 μόρια [8800 περίπου]. Βλέπω λοιπόν ότι μπαίνω σε ένα ΤΕΙ χωρίς να χρειαστεί η ειδική περίπτωση την οποία όμως είχα δηλώσει στο μηχανογραφικό για να έχω τα προνόμια των πολυτεκνων.
Χθες κατέβασα από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων τις βάσεις αναλυτικότατα για να έχω μία πλήρη άποψη αυτών... Και είδα σχολές οι οποίες εχουν βάση 17000 να παίρνουν 30 άτομα από πολύτεκνες οικογένειες και ο τελευταίος εισακταίος να μπαίνει σε αυτή την σχολή με μόνο 1800 μόρια... Καλά διαβάσατε... 1800 μόρια. Σε άλλη σχολή όπως η Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων η οποία είχε βάση τα 13500 μόρια παίρνει μόνο 2 πολύτεκνους οι οποίοι παρεμπιπτώντος έχουν 6100 και 5800 μόρια μόνο... Τότε ήταν που σιγουρεύτηκα πως κάποιο λάκο έχει η φάβα... Διότι και εγώ είχα δηλώσει την ίδια σχολή στα Ιωάννινα και μάλιστα 1η στην προτίμηση μου... Σήμερα πήρα τηλέφωνο στη ''Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων'' και συγκεκριμένα στο τμήμα ''Γενικών Εξετάσεων και Επιλογής Σπουδαστών'' αλλά σιγά μην το σήκωναν... Μία μέρα μετά την παρουσίαση των βάσεων... Έτσι παίρνω στο ''Γραφείο Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Πολιτών'' και μου λένε με τσαμπουκά ότι θα πρέπει να έχουν περάσει αυτοί που έχουν την σχολή πιο πάνω στη λίστα προτίμησής τους... Αμέσως της απαντώ της κοπέλας ότι υπάρχουν παιδιά με μεγαλύτερο αριθμό μορίων... [όπως και εγώ δηλαδή] Και μου λέει: ''Και τι θέλετε τώρα κύριε? Τι σας ενδιαφέρει? Δώσατε εξετάσεις και ανήκετε στην Ειδική Κατηγορία των Πολυτεκνων?'' Ναι, της λέω και η σχολή που το εντόπησα αυτό το γεγονός είναι 1η στην προτίμησή μου και ότι πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος... Τότε μου δίνει και καλά ένα νούμερο για περαιτέρω διευκρινήσεις... και εννοείται ότι δεν το σήκωνει κανένας.. Αν και έχω πάρει πολλές φορές από το πρωί...
Αυτό το έχω εντοπίσει και σε άλλες σχολές που έχω δηλώσει και έτσι σιγουρεύτηκα ότι δεν πρόκειται για κάποιο λάθος που αφορά μόνο ένα παιδί αλλά πάρα πολλά τα οποία δεν έχουν μπεί πουθενά γισ τον λόγο ότι κάποιο άλλο παιδί με πολύ λιγότερα μόρια κατάφερε να τους πάρει την θέση επειδή έχουν καλές Δημόσιες Σχεσεις...
Θέλοντας να πιστέψω ότι δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα στην Ελλάδα [λέμε τώρα ένα αστείο] σκέφτομαι να έχει γίνει κάποιο λάθος... Και να το σημαζέψουν...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!