tromaktiko: Για την πρεσβεία στο Λονδίνο

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Για την πρεσβεία στο Λονδίνο



Εγώ σε αυτη την πρεσβεία δεν ξαναπαταω το πόδι μου. Έχουν περάσει 5 χρόνια απο τότε που πήγα για να βγάλω διαβατήριο και ακόμα δε το μπορώ να πιστέψω τη νοοτροπία και το... πόσο αργόσχολοι είναι (οι τότε τουλάχιστον) υπάλληλοι, που δε πιστεύω να έχουν μετατεθεί ή να έχουν βγει σε σύνταξη ακόμα. Είχα φτάσει πριν ανοίξει η πρεσβεία. Είχαμε στηθεί στην ουρά στο πεζοδρόμιο αρκετά άτομα πριν τις 8 το πρωί. Πέρασε πάνω απο ώρα μέχρι να μπούμε στην πρεσβεία για να μας πουν ότι οι φωτογραφίες μας δεν ήταν καλής ποιότητας... και φυσικά μας έστειλαν σε δικό τους φωτογράφο. Κόντεψα να Τρελαθω τόσες ώρες περιμένοντας για να καταθέσω τα χαρτιά μου και να πληρώσω. Έφυγα απο κει μετα απο 12 ώρες! Ναι! Πήγε 8 το βράδυ! Με το χαρτακι στο χέρι που ανέφερε πότε θα επρεπε να πάω να παραλάβω το νέο μου διαβατήριο, πήρα πάλι άδεια απο τη δουλεια και πια να το παραλάβω. Προς τι η έκπληξη.. Το διαβατήριο δεν ήταν έτοιμο, ή τουλαχιστον δεν το είχε λάβει ακόμα η πρεσβεία! Ποιος με άκουσε και δε με φοβήθηκε! Δεν έφυγα μέχρι να δω τον ίδιο τον πρόξενο. Μέχρι και το προσωπικό του νούμερο μου έδωσε! Κάνοντας μια εξουσιοδότηση για να μην πάρω και 3η μέρα άδεια απο τη δουλεια, εστειλα τον σύζυγο να παραλάβει το διαβατήριο μου μετα απο μέρες. 5 χρόνια μετα, μέχρι και τα γραφεία έκδοσης διαβατηρίων στην Ελλάδα έχουν πάρει χαμπάρι το γίνεται στις πρεσβείες μας έξω και συμβουλεύουν τον κόσμο να ανανεώνει το διαβατήριο του όταν είναι Ελλάδα. Αυτο ακριβώς θα κάνω και γω. Μήπως όμως είναι καιρός για μια επιχείρηση σκούπα στο δημόσιο του εξωτερικού;;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!