tromaktiko: Aπάντηση στο "Έλλειψη αλληλεγγύης..."

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Aπάντηση στο "Έλλειψη αλληλεγγύης..."



Θα ήθελα να σου κύριε πως το κατάστημα ήταν εντελώς άδειο. δεν είχε ψυχή μέσα και το προσωπικό ήταν 5-6 άτομα.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_3761.html)

Και μιλάμε για πέρσι το καλοκαίρι. Επειδή είσαι υπάλληλος δε σημαίνει πως δεν πρέπει να κάνεις σωστά την δουλειά σου. Να φανταστώ πως είσαι κανένας δημόσιος υπάλληλος που έχεις την άποψη "δουλεύω όσο πληρώνομαι"?

Το να με κρίνεις από την τσέπη μου σε κάνει άλλον έναν μίζερο έλληνα που έχει την άποψη "να ψοφήσει η κατσίκα του πλούσιου γείτονα".

Έχω δικό μου γραφείο και κάνω σωστά την δουλειά μου σαν ΣΩΣΤΟΣ επαγγελματίας και για αυτό το λόγω βγάζω χρήματα και μπορώ να αγοράζω όποια τηλεορασάρα θέλω.

Αν λοιπόν ένας υπάλληλος δεν έχει τις γνώσεις να συνδέσει ένα καλώδιο, να πάει να μοιράσει φυλλάδια που δε θέλει μυαλό. εφόσον κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του θα τα χώνω. Με κάτι νοοτροπίες σας την δικιά σου η ελλάδα κατάντησε σε αυτό το χάλι.

Όσο για το αν πεινάει ο άλλος δίπλα μου, στο χέρι του είναι. ας πάρει την ζωή στα χέρια του. Δε θα το αναλύσω περισσότερο γιατί αλλάζουμε θέμα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!