tromaktiko: Σχετικά με: "Απο πότε θα ισχύει η αποποινικοποίηση της κάνναβης;"

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Σχετικά με: "Απο πότε θα ισχύει η αποποινικοποίηση της κάνναβης;"



Φίλε μου ελπιζω ο ήρεμος, χαμογελαστός και γεμάτος "λιγούρες" απο το μπαφο εραστής της κάνναβης να μην...(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_3183.html) βρεθεί με το αυτοκίνητο του μπροστά στο παιδάκι σου οταν αυτό θα πηγαίνει στο σχολείο.
Φίλε μου ελπιζω ο ηρεμος, χαμογελαστος και γεματος "λιγουρες" απο το μπαφο εραστης της κανναβης να μην βρεθει διπλα σου στο μπαρακι που ηρεμος θα θελεις να πιεις το ποτακι σου μαζι με την θεσπεσια παρουσια που σε συνοδεύει. Φίλε μου ελπίζω ο ηρεμος, χαμογελαστος και γεματος "λιγουρες" απο το μπαφο εραστης της κανναβης να μην βρεθει να μην στραβωσει με την παρτι σου καθολου γιατι τοτε να ξερεις οτι θα πουν οτι βρισκοταν υπο την επιροια ναρκωτικων ουσιών. Φιλε μου ελπιζω ο ηρεμος, χαμογελαστος και γεματος "λιγουρες" απο το μπαφο εραστης της κανναβης να μην βρεθει μπροστα σου οταν θα θελεις να διεκπεραίωσεις οποιαδηποτε συναλλαγη μαζι του ειτε αφορα επαγγελματικό επιπεδο ειτε προσωπικο πολυ απλα οταν εχει πιει δεν αισθανεται..... Φιλε μου προτιμο να βλεπω στην στενη τον ηρεμος, χαμογελαστος και γεματος "λιγουρες" απο το μπαφο εραστης της κανναβης παρα τον επιχειρηματια που λογω μιας επενδυσης που δεν πηγε καλα δυσκολευεται να πληρωσει το ΙΚΑ το ΤΕΒΕ και την εφορια του

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!