tromaktiko: Απαράδεκτη συμπεριφορά σε camping

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Απαράδεκτη συμπεριφορά σε camping



Θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά στο camping MELISSA στην περιοχή της Κυλλήνης πηγαίνοντας επίσκεψη σε φίλους που διέμεναν εκεί με τροχόσπιτο.
Μπαίνοντας μέσα με ρώτησαν που πηγαίνω και τους είπα επίσκεψη στον φίλο μου που μένει εκεί με τροχόσπιτο,μου απαντούν ότι απαγορεύονται οι επισκέπτες .Σε ερώτηση μου γιατί, μου απαντούν ότι είναι ιδιωτικός χώρος και αν θέλει ο φίλος σου να σε δει να έρθει έξω. Αντέδρασα και τους είπα και στις φυλακές να ερχόμουνα θα μου επέτρεπαν να δω το φίλο μου ,και μου λένε έχουμε βαρεθεί τους τζαμπατζήδες ,και ότι κανονικά έπρεπε να αφήσω ταυτότητα και να πληρώσω. Ζητώντας να μου κόψουν εισιτήριο αρνήθηκαν να μου παρέχουν υπηρεσίες και μου ζήτησαν να φύγω. Δυστυχώς αυτά είναι τα χάλια των υποτιθέμενων τουριστικών επιχειρηματιών ,και μετά θέλουμε να έχουμε και τουρισμό.
Υ.Γ Για πολλά χρόνια εργαζόμουν παρέχοντας τουριστικές υπηρεσίες.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!