tromaktiko: Απαγόρευση των delivery στο Γ.Ν. Πρέβεζας

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Απαγόρευση των delivery στο Γ.Ν. Πρέβεζας



Στην απαγορευση των delivery exei προχωρησει το Γ.Ν.Πρεβεζας με αποφαση του για να αυξησει τα εσοδα του κυλικειου που ειναι σε ιδιωτη (δημοπρατηση). Το ερωτηματα που προκυπτει ειναι αν οι security θα πρεπει να ελεγχουν καφεδες και τυροπιτες που μπαινουν στο νοσοκομειο που ειναι και δημοσιος χωρος. Να σημειωθει οτι ο καφες δεν ειναι ποινικο αδικημα. Πριν απο λιγες μερες ηταν ενας συγγενης μου στο νοσοκομειο. Ενα απογευμα μαζι μου ειχα 4 καφεδες και μπισκοτα. Μπαινοντας στην πυλη μου γινετε ελεγχος οχι για το που παω αλλα για το αν ημουν delivery. Ρωτησα γιατι? Μου απαντησε οτι αν ημουν delivery θα μου απαγορευσουν την εισοδο γιατι εχουν αποφαση απο το Δ.Σ.οταν ειναι ανοικτο το κυλικειο!!!! Του ειπα ηρεμα δεν ειμαι τρομοκρατης και περασα…. Καθησα κοντα στο κυλικειο βλεποντας οτι δεν κοβονταν σημαντικος αριθμος αποδειξεων, δεδομενου οτι στο νοσοκομειο πολλοι ειναι αυτοι που δεν μπορουν και δεν εχουν την δυνατοτητα να ψωνησουν απο εξω (ασθενης, γεροντακια, τραυματιες…) Δηλαδη οσοι δεν ικανοποιουνται με το κυλικειο του νοσοκομειου ειναι καταδικασμενοι. Να σημειωθει οτι ειναι μονοπωλιο, δεν διανυκτερευει και μολις που νυχτωνει κλεινει στερωντας ακομα και το νερο απo καπoioν που το εχει αναγκη.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!