tromaktiko: Καταγγελία για Vodafone

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Καταγγελία για Vodafone



Θα ήθελα να καταγγείλω την απαράδεκτη πολιτική της εταιρίας Vodafone. Είμαι συνδρομητής της εταιρίας 12 χρόνια εγώ και η οικογένεια μου.
Πριν από 3 μήνες η εταιρία επικοινώνησε μαζί μου για να με ενημερώσει για επιδότηση ύψους 130€ και με παρότρυνε επίμονα να επισκεφτώ ένα από τα καταστήματα της για αγορά νέας συσκευής. Καθώς δεν το θεώρησα απαραίτητο την περίοδο εκείνη δεν προχώρησα σε κάποια αγορά, ωστόσο πριν από ένα μήνα το κινητό μου τηλέφωνο χάλασε και σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω την προσφορά. Καθώς θα απουσίαζα σε διακοπές, επικοινώνησα με την εταιρία για να μου επιβεβαιώσει αν ισχύει η επιδότηση μου και αν θα συνεχίσει να ισχύει και με επιβεβαίωσαν πως θα εξακολουθεί να ισχύει και πιθανώς να αυξηθεί.

Με μεγάλη μου έκπληξη όταν επισκέφτηκα ένα κατάστημα της εταιρίας Vodafone, ενημερώθηκα πως η επιδότηση μου ήταν 60€ και όταν είπα πως στο τηλέφωνο μου είχαν πει το διπλάσιο ποσό μου είπαν πως η πολιτική επιδοτήσεων άλλαξε. Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών και τους παρακάλεσα να επανεξετάσουν το θέμα πολύ ευγενικά και τους ρώτησα για ποιο λόγο δεν με κάλεσαν να με ενημερώσουν ότι η επιδότηση θα μειωνόταν ώστε να προχωρούσα σε αγορά νωρίτερα και δεν μου απάντησαν οπότε και ζήτησα να επικοινωνηθεί σε κάποιο προϊστάμενο η δυσαρέσκεια μου μήπως και βρεθεί κάποια λύση. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ; Μετά από μισή ώρα με κάλεσε κάποιος κύριος εξυπηρέτησης (υποτίθεται)να μου πει ενημερώθηκα για τη δυσαρέσκεια σας να προχωρήσουμε σε αίτημα αποσύνδεσης;

Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή λοιπόν σε άλλους πελάτες που πιθανόν να παραπλανηθούν από την εταιρία. Όσο για εσάς αγαπητοί κύριοι της Vodafone αν τη σήμερον ημέρα έχετε τόσο μεγάλη ευκολία να διώχνετε συνδρομητές 12 ετών και να φέρεστε τόσο μεγάλη έλλειψη σεβασμού στον πελάτη σας εν μέσω τόσο μεγάλου ανταγωνισμού ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Σαφέστατα και θα διακόψω κάθε συνεργασία με την εταιρία σας εγώ και άλλοι 4 συνδρομητές που ανήκουν στην οικογένεια μου. Μετά μεγάλης έκπληξης μου είδα σε μία διαφήμιση σας πως βραβευτήκατε ως το καλύτερο κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, μάλλον μετά το βραβείο σας εφησυχαστήκατε κύριοι και πολύ σύντομα θα είστε κέντρο Δυσανασχέτησης Πελατών.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!