tromaktiko: Περί φοροκάρτας!

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Περί φοροκάρτας!



Τα κατάφεραν τελικά...Ειπώθηκε σήμερα στην τηλεόραση ότι μέχρι το 2012 η φοροκάρτα θα είναι υποχρεωτική για όλους τους πολίτες...Δηλαδή θα πρέπει να λογοδοτώ για την τυρόπιτα που αγοράζω? Θα πρέπει να περνάω από μηχάνημα ανάγνωσης barcode για να αγοράζω ή άλλοι για να πωλούν? Θέλετε να σας δίνω όλες τις αποδείξεις? Να σας τις δίνω! Είμαι νομοταγής και δεν έχω σκεφτεί ούτε μια στιγμή να φοροδιαφύγω. Προσπαθώ να μειώσω τις ανάγκες μου και τις επιθυμίες μου στις απολύτως απαραίτητες...Αλλά έχω το δικαίωμα να μη θέλω αυτή την κάρτα...έχω το δικαίωμα να ζω τη ζωή μου χωρίς να γνωρίζουν κάθε ώρα και λεπτό τι κάνω, πού πίνω τον καφέ μου, άν ψωνίζω και πόσα...Δε θέλω να λογοδοτώ για το ότι ζω. Αρνούμαι. Το ΄"υποχρεωτική" για όλους είναι το λιγότερο φασιστικό. Ο big brother έρχεται κι εμείς δεν παίρνουμε χαμπάρι....

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!