tromaktiko: Είμαι ένας ακόμα υπεύθυνος για το χάλι (μάλλον όχι μόνο το οικονομικό) της Ελλάδας

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Είμαι ένας ακόμα υπεύθυνος για το χάλι (μάλλον όχι μόνο το οικονομικό) της Ελλάδας



Είμαι ένας συνταξιούχος στρατιωτικός. Είμαι ένας ακόμα υπεύθυνος για το χάλι (μάλλον όχι μόνο το οικονομικό) της Ελλάδας.Είμαι ένας άνθρωπος που από 17 χρονών στερήθηκα ότι ΔΕΝ στερήθηκε ο κάθε συνομήλικος μου.
Μετά την αποφοίτηση μου από την παραγωγική σχολή υπηρέτησα επί 16 χρόνια αποκλειστικά σε πολεμικά πλοία και ακόμα 15 σε υπηρεσίες που εσείς κρίνατε ότι χρειαζόμουν ανά την επικράτεια.
Στερήθηκα τα ποιο αναγκαία για να υπηρετήσω την πατρίδα.
Απέκτησα 2 κόρες και δεν κατάφερα σε καμία από τις 2 να παραβρεθώ στην γέννηση τους .
Τις πρωτοείδα 2 και 4 μηνών (έτσι το επίτασσε η υπηρεσία ταξιδεύοντας ανά την μεσόγειο και όχι μόνο εκπροσωπώντας την ελληνική σημαία).
Ποτέ δεν ζήτησα τα δεδουλευμένα μου από αργίες καθημερινές υπηρεσίες βάρδιες κλπ.
Βγήκα σε σύνταξη νόμιμα και με την έγκριση της υπηρεσίας.
Δεν έκανα ουδεμία χρήση εθελουσίας και δεν πήρα Bonus για την έξοδο μου.
Τώρα μαθαίνω ότι πρέπει να τιμωρηθώ με γενναία μείωση της σύνταξης μου για κοινωνική δικαιοσύνη (επειδή συνταξιοδοτήθηκα πριν την συμπλήρωση των 55 χρόνων) όπως είπαν κάποιοι ανεύθυνο-υπεύθυνοι.
Βέβαια και 35 χρόνια να συμπλήρωνα στην υπηρεσία (το μέγιστο όριο που επέτρεπε η υπηρεσία όταν εγώ υπηρετούσα) πάλι 55 ετών δεν θα ήμουν.
Τώρα μαθαίνω ότι εγώ φταίω για τα χάλια της Ελλάδας.
Ναι φταίω που σας πίστεψα , που σας ψήφισα που οραματίστηκα ότι μπορείτε να φέρετε ένα καλύτερο αύριο όχι για μένα αλλά για τα 2 παιδιά μου.
Τελικά έμαθα ότι δεν πρόκειται να σας ξανα πιστέψω, δεν ξέρω αν υπάρχω αύριο αλλά ξέρω ότι εσείς σβηστήκατε από τον χάρτη.
Σβηστήκατε όπως εσείς σβήσατε εμένα και τα χρόνια της προσφοράς μου και με ονομάσατε υπεύθυνο της κοινωνικής αδικίας.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!