Τον Μάιο του 2011 αγόρασα ένα φορητό υπολογιστή Acer από το Oteshop. Πρίν 2 ημέρες μου χάλασε το τροφοδοτικό. Πήρα τηλέφωνο...
το Oteshop όπου με πληροφοφόρησαν ότι το service για τα Acer το έχει αναλάβει η Infoquest. Πέρνω την τηλέφωνο την Infoquest, οπου μου λένε ότι θα πρέπει πρώτα να τηλεφωνήσω στην Acer για να μου δώσουν εναν αριθμό αναγγελίας βλάβης. Αφού τους πήρα τηλέφωνο και μου έδωσαν τον αριθμό, μου είπαν να περάσω από την Infoquest, για να αντικαταστήσω το τροφοδοτικό. Πήγα και μου είπαν ότι θα πρέπει να γίνει έλεγχος του τροφοδοτικού και θα με ειδοποιήσουν μετά από 3 έως 5 ήμέρες για την αντικατάστασή του. Στην ερώτησή μου γιατί δεν κάνουν άμεσα τον έλεγχο και να μου αντικαταστήσουν το τροφοδοτικό μου είπαν ότι δεν έχουν ετοιμοπαράδοτο ανταλλακτικό. Αν είναι δυνατόν εταιρία που να εχει αναλάβει το service της Acer να μην έχει stock τροφοδοτικά. Επομένως εκτός ότι θα πρέπει να πας τουλάχιστον δυό φορές στο service θα είσαι το λιγότερο 5 ημέρες χωρίς υπολογιστή. Μιλάμε φυσικά για ένα ανταλλακτικό που το κόστος του! δεν υπερβαίνει τα € 30. Αυτό σημαίνει εγγύηση στην Ελλάδα
Αναγνώστης