tromaktiko: Σε ποια Ελλάδα μου λέτε να μείνω;

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Σε ποια Ελλάδα μου λέτε να μείνω;



Άνεργη ένα χρόνο και 4 μήνες. Χωρίς να υπάρχει δουλειά, εκτός από πλασιέ ( marketing το ονομάζουνε κάποιες εταιρίες ).
Ήρθε το χαρτί της εφορίας να πληρώσω εισφορά ( 1.038 € ) . Μάλιστα άμα τα πληρώσω αμέσως έχω την εκπλήκτική έκπτωση των 51€. Το ποσό βέβαια που κατέθεσα ήταν της αποζημίωσης. Απ την άλλη έρχονται φωτα, νερό, θα έρθει το χαράτσι της ΔΕΗ, κάτι εξετάσεις που πρέπει να κάνω και δεν έχω ασφάλεια πλέον. Θα ήθελα να ήξερα πόσο αντέχει ένας άνθρωπος... Αυτοί που κάθονται στα γραφεία τους και βγάζουν αυτά τα κονδύλια, αυτά τα παιδιά που τηλεφωνούν από εισπρακτικές και τρομοκρατούν.... Κάθησαν σκέφτηκαν ένα λεπτό τι γίνεται έξω απ την πόρτα του γραφείου τους; Μάλλον όχι. Κάθονται και λένε να μη φύγουμε απ την Ελλάδα.... Ας μου πούνε λοιπόν ένα λόγο να μείνω! Ένα... και όχι "για να παλέψουμε μαζί " ...Αυτή τη γελοία πρόταση που την έγραψε ένας τύπος, υπεύθυνος για τους λόγους του πρωθυπουργού... Γιατί για να πληρώσω όλα τα παραπάνω μόνη μου παλεύω! Ολομόναχη.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!