tromaktiko: Δεν πληρώνω χαράτσι!

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν πληρώνω χαράτσι!



Εντος των ημερων ερχεται το αγριο αντισυνταγματικο και αδικαιολογητο τριπλο χαρατσι απο την εφορια.

Αδικο διοτι φορολογηση επανω σε ηδη φορολογηθεντα χρηματα απο εισοδηματα που νομιμα κατεχουμε δεν υπαρχει. Αδικο το χαρατσι διοτι δεν βλεπω να πιανουν τοπο οι θυσιες μου. Αδικο διοτι αν εγω ειχα εισοδημα περυσι 30.000 και ηδη εχω φορολογηθει για αυτο μπορει τωρα να μην εχω ουτε ενα ευρω για διαφορους λογους, αλλα και γιατι μπορει να τα εχω φαει τα χρηματα αυτα η να ειμαι ανεργος.
Με μια κυβερνηση που με διαφορα αντισυνταγματικα ημιμετρα προσπαθει να γαντζωθει στην καρερκλα της εξουσιας χωρις να ξερει τι κανει πλεον και με μια δικαστικη εξουσια που φοβαται να της πει εως εδω και μη παρεκει εγώ δεν πρόκειται να πληρωσω πλεον κανενος ειδους χαρατσι που ανεγκεφαλα μυαλα σκεφτηκαν να εφαρμόσουν για να σωσουν την καρεκλα τους και το τομαρι τους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!