tromaktiko: Αυτό είναι... Ελληνοφρένεια!

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό είναι... Ελληνοφρένεια!



Δεν ξέρω καν αν θα δημοσιοποιηθεί το παρακάτω κείμενο, αλλά πιστεύω τουλάχιστον ότι η προσπάθεια αρκεί. Είμαι ιδ. υπάλληλος και αμείβομαι με 700€ τον μήνα. Εδώ και 6 μήνες είμαι απλήρωτη, προσπαθώ να κάνω υπομονή να είμαι αξιοπρεπής και έχω βρει το τρόπο να επιβιώνω.(να μην χρησιμοποιήσω χυδαία έκφραση). όπως όλοι μας πιστεύω, έχω φίλους και οικογενειακά μέλη τα οποία εργάζονται στο δημόσιο. μέχρι χθες χλεύαζαν το γεγονός ότι δουλεύω για 700 €! και ότι κινδυνεύω να χάσω την δουλειά μου, λόγω χρεοκοπίας της επιχείρησης. σήμερα το πρωί όλη έχουν τρομοκρατηθεί με την σκέψη ότι θα χάσουν την θεσούλα τους και μαζί τα 1200 με 1500 € που παίρνει ο καθένας τους. Όταν φιλούσαν κατουρημένες ποδιές για να πάρουν αυτήν την θέση, δεν σκέφτηκαν ότι κάποια στιγμή δεν θα μπορώ πλέον να πληρώνω το ΦΠΑ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ! Εγώ βλέπεις ζω με αυτά τα 700 € που δεν μπαίνουν κάθε 1η του μήνα στο λογαριασμό μου και αυτοί απορούν πως θα ζήσουν με την μείωση που τους έκανε ο Βενιζέλος και από 1500 παίρνουν 1400. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΡΕ?? σε όλες τις ξένες χώρες οι απολαβές των δημόσιων υπάλληλων είναι ίσες με των ιδιωτικών αν όχι κατώτερες. Ειλικρινά εύχομαι όλος ο κόσμος να έχει δουλειά και υγεία, αλλά πλέον τα περιθώρια έχουν στενέψει. Δεν γίνεται να δουλεύουν 4,000,000 ελλήνων για να ταΐζουν το 1,000,000. αν δεν φτάνουν τα λεφτά του κράτους για να πληρωθούν αυτοί οι κύριοι , τότε σύμφωνα με τον νόμο της αγοράς πρέπει να αποχωρήσουν ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΗΦΗΝΕΣ

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!