tromaktiko: Έκτακτη εισφορά...

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Έκτακτη εισφορά...



Είμαι ιδιωτικη υπάλληλος σε κατάστημα. Βάση νόμου και βάση μισθοδοσίας από τον λογιστή της εταιρείας...

θα επρεπε να ειναι ο μισθος μου 920 ευρω τον τελευταιο 12 μηνο. Εγω πληρωνωμαι με 800 ευρω με την δικαιολογια του αφεντικου οτι υπαρχει κριση και αδυνατει να με πληρωσει παραπανω. Όλο το 2010 πηρα 11.200 ευρω και στο Ε1 φαινεται οτι πηρα 12.114 ευρω. Δηλαδη θα πρεπει να καταβαλω βασει βεβαιωση αποδοχων εκτακτη εισφορα, παρολο που δεν τα εχω παρει αυτα τα χρηματα. Και ερωτω....Τι θα γινει με χιλιαδες ιδιωτικους υπαλληλους που ειναι στην ιδια θεση με εμενα? Πως θα βρουμε το δικιο μας? Υπουργε εργασιας ακους? Και εσυ των οικονομικων. Καντε κατι να μας κατωχηρωσετε να περνουμε τα χρηματα που δικαιουμαστε. Βγαλτε νομο, που να ισχυει ομως να μπαινουν και οι μισθοι του ιδιωτ. τομεα στην τραπεζα για να ελεγχεται και εσεις αν κλεβουν η οχι. Γιατί εμενα το αφεντικο μου κλεβει το κρατος. Δηλωνει οτι με πληρωνει παραπανω απο οτι πραγματι δινει σε εμενα και τους συναδελφους μου και εχει την αναλογη εκπτωση.


Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!