tromaktiko: Δώρο απάτη από το Golden Sun

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Δώρο απάτη από το Golden Sun



Όλα ξεκινησαν περυσι το Νοεμβριο οταν δεχθηκα τηλεφωνημα οτι κερδισα δωρο ενα ταξιδι, αρκει να δεχομουν να πηγαινα στο γραφειο...
του ταξιδιωτικου πρακτορειου golden sun στη Θεσσαλονικη για ενημερωση. Την επομενη ημερα κιολας πηγα και μου εκαναν ενημερωση για τα πλεονεκτηματα του να γινω μελος στο συγκεκριμενο πρακτορειο. Μου τονισε η κοπελα που μου εκανε την ενημερωση οτι και νη μη γινω μελος το δωρεαν ταξιδι δεν το χανω οπως και να χει. 3 ημερες σε συγκεκριμενα μερη στην Ελλαδα και 6 στο εξωτερικο. Αποφασισα λοιπον να διαλεξω το Πηλιο και εδωσα συγκεκριμενες ημερομηνιες για τον Μαρτιο. Μου ειπε η κοπελα οτι σε μια εβδομαδα θα μου ερθει mail επιβεβαιωσης, το οποιο ηρθε μετα απο ενα μηνα, και ελεγε οτι δεν ειναι διαθεσιμο το ξενοδοχειο την περιοδο εκεινη. Τον Μαιο ξαναπηγα απο το πρακτορειο για να δωσω νεες ημερομηνιες (μιας και το ταξιδι ισχυε για ενα χρονο). Η υπευθυνη κρατησεων (κα. Μαρια) με επιβεβαιωσε οτι για τη συγκεκριμενη περιοδο (Ιουνιος) το ξενοδοχειο θα ειναι σιγουρα διαθεσιμο. Το mail δεν εφτασε ποτε και σε επικοινωνια που ειχα και παλι με την υπευθυνη κρατησεων μου ειπε οτι μου εστειλε mail απλα εγω δεν το πηρα (αν ειναι δυνατον!!!) τελη Αυγουστου εκανα και αλλη προσπαθεια (τρομαρα μου) να διεκδικισω επιτελους το δωρο μου. Κλασικα και παλι ημερομηνιες για αρχες Σεπτεμβρη και αναμονη για το περιβοητο mail το οποιο θα μου εστελναν κατα τα λεγομενα παντα της υπευθυνης κρατησεων τουλαχιστον 2 βδομαδες πριν την ημερομηνια που τους εδωσα. Μη σας τα πολυλεω, η ημερομηνια περασε και στο τελευταιο τηλεφωνημα που εκανα με την υπευθυνη μου ειπε τα ιδια ακριβως που μου ειπε και 3 μηνες πριν. Οτι μου εστειλε maιl και οτι δεν το ελαβα για αγνωστο λογο και παλι. (Ενα παιδι του νηπιαγωγειου νομιζω θα εδινε καλυτερη δικαιολογια). Φυσικα και επαψα να ασχολουμαι πλεον μιας και αν χρειαστει υπαρχουν τοσα και τοσα τουριστικα πρακτορεια. Μακρυα απο τη golden sun.. Κανονικη απατη..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!