tromaktiko: Σοβαρότατο πρόβλημα με το service της Sony Ericsson

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Σοβαρότατο πρόβλημα με το service της Sony Ericsson



Απιστευτη αντιμετωπιση απο σερβις sony ericsson στην Αθήνα.
Πιο αναλυτικα απεστειλα το κινητο μου τηλεφωνο στο εξουσιοδοτημενο σερβις σας στην Θεσσαλονίκη Λ. για να διαγνωσουν το προβλημα που αντιμετωπιζα με το αναψε σβησε του κινητου, μετά απο δυο μερες με ειδοποιουν να παραλαβω το κινητο μου που το εκαναν αναβάθμιση και ειναι ενταξει. Εδώ ξεκιναει ο γολγοθας μου, παραλαμβάνω το τηλ απο την εταιρια που ηταν αφορτιστο λογω της αναβαθμισης που υπεστη, το βαζω να φορτισει και διαπιστωνω οτι δεν φορτιζει, την επομενη μερα ξαναστελνω το κινητο για να δουν τι συμβαίνει. Μετά απο 48 ωρες μου λενε οτι αποστελουν το κινητο σε δευτεροβάθμιο σερβις στην Αθηνα να δουν τι φταιει και μετα απο μια εβδομαδα μου λενε οτι το κινητο βγηκε εκτος εγγύησης λογω κακης χρησης απο εμενα που έσπασα τον ακροδεκτη φορτίσεως. Καταλαβαίνετε τι μου συνεβη? Μου φορτωνουν μια ζημια που εξ αρχης δεν υπηρχε και μου ζητανε να πληρωσω και απο πανω! Εγώ για μια απλη αναβαθμιση το εστειλα το κινητο!
Εχω ηδη κανει προσφυγη στο ΚΕ.Π.ΚΑ για να μου πουν τι μπορω να κανω για να βρω το δικιο μου, αφου η σονυ δεν αναγνωριζει τις ευθυνες της προς εμενα, και αυτο ειναι κρίμα γιατι στις μερες μας που ο ανταγωνισμος ειναι μεγάλος, σκοπος σας ειναι να εχετε ευχαριστημενους πελατες και εγω δεν ειμαι...ΑΠΑΙΤΩ καινουριο κινητο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!