Ναι καλά διαβάζετε!
Τόσο τελικά αποτιμά την αξία του το κατάστημα LIDL ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ εφόσον καταδέχεται να μην παραδέχεται ότι δίνει ρέστα πλαστά χαρτονομίσματα!!!
Σήμερα το πρωί 19/09/2011 σε συναλλαγή που έκανα ,πήρα ρέστα «πέτσινα» και βεβαίως αφού δεν είχα μηχάνημα μαζί μου να τα ελέγξω ( ναι! Μη γελάτε!! Θα πρέπει να κουβαλάμε μηχανή ελέγχου πλαστότητας χαρτονομισμάτων για τις συναλλαγές μας ) «φορτώθηκα» λοιπόν το πλαστό 20άρικο. Όταν γύρισα μετά από 5 ακριβώς λεπτά από τον απέναντι φούρνο για να διαμαρτυρηθώ για το πλαστό χαρτονόμισμα που με «φορτώσανε» ακούστε,
Ύψος θρασύτητας υπαλλήλου :
κυρία μου ας το βλέπατε , δεν ξέρω τι μου λέτε.
Ύψος θρασύτητας προϊσταμένου:
Εμείς δεν αναγνωρίζουμε τέτοια πράγματα ας προσέχατε!!! Τη συναλλαγή σας.
Δύο (2) ερωτήματα προς τη σεβαστή Διοίκηση της αλυσίδας καταστημάτων LIDL:
1) δηλαδή Κύριοι του LIDL μας λέτε ότι θα πρέπει να προσέχουμε τις συναλλαγές μας γιατί υπονοείτε ότι στα καταστήματά σας μπορεί και να διακινούνται πλαστά χαρτονομίσματα ?? Υπάρχει μήπως κάποια σχέση της έννοιας ΕΛΕΓΧΟΣ με τα καταστήματα LIDL????
2) Είναι πολιτική της Εταιρίας σας να «φορτώνετε» την σαβούρα των χαρτονομισμάτων σας στους πελάτες σας προκειμένου να «συμπιέσετε» τα κόστη σας ???
Τέλος να τους χαίρεστε τέτοιους υπαλλήλους σας καθώς και τέτοιους προϊσταμένους σας.
Εκτός και έτσι τους έχετε εκπαιδεύσει για να ξεφορτώνονται τα «πέτσινα» χαρτονομίσματα που έχετε και μαζί να δίνουν και χαριστικές βολές –συγνώμη απαντήσεις ήθελα να πω- στον κατακαημένο πελατάκο!!!
Υ.Γ Το εν λόγω «πέτσινο» 20άρικο θα αντικατασταθεί με ένα αληθινό και θα κατατεθεί στο χαμόγελο του παιδιού υπέρ υγείας και φωτισμού των κτητόρων και Διοικούντων τα καταστήματα LIDL.
Αναγνώστρια