tromaktiko: 50 άτοκες δόσεις και Κωτσόβολος

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

50 άτοκες δόσεις και Κωτσόβολος



Ειμαι χρονια πελατης του Κωτσοβολου και αυτο το πραγμα πρωτη φορα το συνανταω...
Προσφατα μου ηρθε στο σπιτι μια επιστολη, η οποια ελεγε οτι ειχα 50 ατοκες δοσεις για αγορες ανω των 500 ευρω και μονο για το καταστημα ''μεga Κωτσοβολος'' στην λ.Συγγρου, επειδη απο το ιδιο καταστημα παλιοτερα ειχα παρει τα ηλεκτρικα του σπιτιου ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος, τωρα εχω παραγγειλει μια τηλεοραση απο τις 31/08/2011 και επειδη δεν υπηρχε στοκ μου ειπαν σε 15 μερες θα την εχω, πηρα τηλεφωνο στις 17/9 και μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν παραλαβει και οτι τελος του μηνα τους εχει πει η samsung οτι θα τους στειλει 40 κομματια το συγκεκριμενο κωδικο, (τελος του μηνα πληρωσα και την πρωτη δοση και τηλεοραση δεν εχω). Πηρα σημερα παλι τηλεφωνο και μου ειπαν οτι δεν εχουν εκτελωνιστεί ακομα και οτι θα χρειαστουν 2 βδομαδες, αν ειναι δυνατόν τι κοροϊδία ειναι αυτη?? Τις ''ψευτοπροσφορες'' σας ξερετε να τις στελνετε κυριε Κωτσοβολε, αλλα χωρις στοκ δεν βλεπω να το κρατατε για πολυ το καταστημα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!