tromaktiko: Απαράδεκτη η συμπεριφορά του διοικητή της 50 ΕΜΑ - Κάντε κάτι επιτέλους!

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Απαράδεκτη η συμπεριφορά του διοικητή της 50 ΕΜΑ - Κάντε κάτι επιτέλους!




Ειμαι Αξκος στην 50 ΕΜΑ και εχω να καταγγειλω την απαραδεκτη συμπεριφορα του Δκτη μου, την εβδομαδα που περασε.
Ημασταν σε ασκηση, 4 βραδυα νηστικοι χωρις φαγητο, τρωγαμε για 5 λεπτα γρηγορα οποτε και να τυχαινε, εν μεσω φωνων, βρισιων κ.λ.π. Μας εστελνε με τα αρματα σε επικυνδυνα δρομολογια (να υπενθυμισω πως στη Μοναδα αυτη προ 2ετιας ειχε γινει το τραγικο ατυχημα με την ανατροπη του αρματος και με νεκρους, εξαιτιας αυτου του γεγονοτος). Το αποκωρυφωμα ηταν οταν εστειλε 3 αξιωματικους να γυρισουν πισω με τα ποδια, μπροστα σε στρατιωτες και υπαξιωματικους!! Η απαντηση του σε ολα ειναι η εξης" λεει παντα δοκιμαστε με και θα μου κλασετε τα αρ@@@α". Νοιωθω ντροπη που ειμαι αξιωματικος σε αυτη τη μοναδα με τετοιο διοικητη, να με ταπεινωνει μπροστα σε κατωτερους, και να φερεται στο προσωπικο που κουραζεται αφανταστα, προσπαθωντας για το καλυτερο, με τον χειροτερο τροπο. Ο ανθρωπος αυτος δεν σεβεται κανεναν, ουτε πως διοικει ανθρωπους με οικογενειες, με οικονομικα προβληματα!!Θα ηθελα να μαθω, η ηγεσια του … σχη ματισμου μας πως το επιτρεπει αυτο; Ο κ.Αρχηγος τα γνωριζει αυτα;
Ο κ.Μπεγλιτης πως επιτρεπει αυτος ο ανθρωπος να διοικει μοναδα, με προσωπικο με τετοιον απαραδεκτο τροπο; Aυτα μας μαθαινουν στην ΣΣΕ; Να βριζουμε χριστους και παναγιες, οικογενεις των κατωτερων και να συμπεριφερομαστε στο προσωπικο με τετοιο τροπο; Ειλικρινα λυπαμαι που αυτος ο κυριος ονομαζεται Αξκος. Εγω 4 χρονια στη σχολη Ευελπιδων δεν εμαθα να λειτουργω ετσι παντως, και με θλιβουν ολα αυτα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!