tromaktiko: Γιατί κε Μπεγλίτη;

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Γιατί κε Μπεγλίτη;



Αναφερθήκατε από το βήμα της βουλής στα προνόμια των Στρατιωτικών και μάλιστα των αποστράτων.Μετά από 35 χρόνια εκ των οποίων τα 4 στη σχολή Ευελπίδων...
εσώκλειστος σαν σε φυλακή στα καλύτερά μου χρόνια.Με μεταθέσεις κάθε 2-3 χρόνια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας ταλαιπορώντας εκτός απο τον ευατό μου και την οικογένειά μου.Με τα παιδιά μου να έχουν αλλάξει δέκα σχολεία.Να έχω κοιμηθεί τουλάχιστον 3 χρόνια σε σκηνάκια με καύσωνα και κρύο.Με συνολικά 4 χρόνια κλεισμένος με 24 ωρες υπηρεσίες εορτές και αργίες,χωρίς ωράριο,με υψηλό αίσθημα ευθύνης γιατί διαχειριζόμουν νέους ανθρώπους και ήθελα να τους επιστρέψω στό σπίτι τους σώους,χωρίς να έχω κλέψει ούτε μία δεκάρα αλλά αντιθέτως πολλές φορές έβαζα και το χέρι στην τσέπη μου για να βοηθήσω κάποιον στρατιώτη,χωρίς ασυλία γιατί λογοδοτούσα πάντα στους ανωτέρους μου και πολλά άλλα (προνόμια) όπως εσείς τα λέτε.Να σας πώ λοιπόν εγώ πιά είναι προνόμια.Προνόμιο είναι να έχεις ασυλία για τα πάντα.Να έχεις χλιδάτο αυτοκίνητο και να το πληρώνει ο Ελληνικός λαός,να σου πληρώνουν τα τηλέφωνα, να έχεις πέντε υπηρέτες,να πληρώνεσε 250 ευρώ για τις υπερωρίες σου,να σου πληρώνουν το ενοίκιο του σπιτιού σου,δωρεάν εισητήρια, διόδια,ταξιδάκια στο εξωτερικό με όλα τα έξοδα πληρωμένα και πολλά άλλα.Ποιός έχει τέτοια προνόμια μα φυσικά εσείς και οι όμοιοί σου.Τώρα σύγκρίνετε τα δικά σας με τα δικά μου προνόμια και άν θέλετε δώστε μου τα μισά δικά σας να σας δώσω όλα τα δικά μου.άντε για να ξέρουμε τι ξεστομίζουμε σε αυτή την γελοία πλέον όπως την καταντήσατε χώρα

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!