tromaktiko: Ενιαία Αρχή Πληρωμών και τραπεζικά δάνεια...

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ενιαία Αρχή Πληρωμών και τραπεζικά δάνεια...



Είμαι εκπαιδευτικός και σήμερα μας έστειλαν κάποια έντυπα από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών μέσω της Δευτεροβάθμιας, τα οποία και ζήτησαν να συμπληρώσουμε.

Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση για ποιο λόγο η Ενιαία Αρχή Πληρωμών θέλει να γνωρίζει τι δάνεια έχω και που, το ποσό της δόσης καθώς και άλλες λεπτομέρειες για αυτά.

Ειλικρινά αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει, διότι η εντύπωση που έχω μέχρι στιγμής είναι ότι τα δάνεια αποτελούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και δεν νομίζω οτι είναι δουλειά του Δημοσίου να γνωρίζει τι δανεια εχω, αν εχω και πού τα έχω!

Μήπως η Ενιαία Αρχή Πληρωμών (δηλαδή το επίσημο κράτος), σε συνεργασία με της τράπεζες (παρακρατος), θα μπορούν να δούνε τί οφειλές έχουμε ληξιπρόθεσμες και να τα κρατάνε κατευθείαν απο το μισθό μας;;

Εκτός κι είναι τόσο καλοί άνθρωποι, και θέλουν να τα αποπληρώσουν.... Κάτι που δεν νομίζω!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!