Έχει τύχει πολλές φορές να προσπαθώ να τηλεφωνήσω στο τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για τα ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Η γραμμη τους, ως δια μαγείας, είναι ΠΑΝΤΑ απασχολούμενη. Ήθελα να κανω μια ακυρωση εισητηριου για το ταξιδι απο Θεσσαλονικη-Αθηνα στις 28 του μηνα που δεν εγινε λογο απεργιας, και μου ειπαν την περασμένη εβδομάδα πως θα το ακυρώσουν. Σήμερα τα λεφτά ακόμα δεν έχουν επιστραφεί στο λογαριασμό, ενω κανουν πως δεν γνωρίζουν τιποτα και προφασίζονται φόρτο εργασίας.
Αναγνώστης