tromaktiko: Aπάντηση στo: "Κακή εξυπηρέτηση στο Πλαίσιο Περιστερίου"

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Aπάντηση στo: "Κακή εξυπηρέτηση στο Πλαίσιο Περιστερίου"



Επειδή εργαζόμουν σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας σαν τεχνικός να βοηθήσω λίγο τον φίλο ώστε να του λυθούν οι απορίες.
Ενημέρωσαν τον φίλο πως έχει πάθει διάβρωση η πλακέτα, δηλαδή έχει πέσει νερό στο κινητό. Μπορεί κάποια στιγμή να έπεσε λίγο νερό επάνω στο κινητό, να δούλεψε κανονικά, αλλά μετά να άρχισε να δυσλειτουργεί.

Όλες οι εταιρίες που αναλαμβάνουν σέρβις συσκευών έχουν ελάχιστη χρέωση ελέγχου. Αυτή η χρέωση υπάρχει μόνο όταν μια συσκευή είναι εκτός εγγύησης, είτε γιατί έχουν περάσει τα δύο χρόνια είτε γιατί η συσκευή έχει υποστεί ''εξωτερική'' παρέμβαση-ζημιά.

Όταν η συσκευή μας σταματήσει να λειτουργεί σωστά, όπως αρχικά χωρίς να έχει υποστεί κάποια ζημιά από εξωτερικό παράγοντα, ο έλεγχος και η επισκευή-αντικατάσταση είναι δωρεάν για δύο χρόνια.

Όταν αφήνουμε την συσκευή μας πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι και να ρωτάμε για αυτές τις χρεώσεις. Κανένας υπάλληλος-τεχνικός μεγάλης εταιρίας και όχι συνοικιακού μαγαζιού δεν έχει προσωπικό όφελος να μας βγάλει την συσκευή μας εκτός εγγύησης για τον απλό λόγο πως από την μαμά εταιρία (ericsson,nokia κλπ) η αντιπροσωπεία πληρώνεται για κάθε επισκευή, είτε εντός είτε εκτός εγγύησης.

Τώρα το κόστος επισκευής των 114 ευρώ είναι κόστος αντικατάστασης πλακέτας ή συσκευής. Μια διαβρωμένη πλακέτα δεν επισκευάζεται και δεν γίνεται να επιστραφεί στον πελάτη. Πάντα δίνεται είτε με αντικατάσταση πλακέτας είτε με αντικατάσταση συσκευής με μια ίδια.

Τα παραπάνω προφανώς δεν τα εξηγούν στον πελάτη και γι αυτό υπάρχουν οι διαφωνίες στο τέλος. Αυτές οι εταιρίες παίρνουν τα σέρβις μεγάλων εταιριών, αλλά δεν φροντίζουν να εκπαιδεύουν σωστά το προσωπικό τους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!