tromaktiko: Το "απίθανο" service της HTC

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Το "απίθανο" service της HTC



Έχω πάρει ένα κινητό τηλέφωνο HTC DESIRE S ο άνθρωπος και πραγματικά το έχω ερωτευθεί. Μία μέρα όμως το κινητό απλά κόλλησε και τι να κάνω.... το στέλνω στο επίσημο service. Περιμένω κανα μήνα και μετά από αρκετή πίεση λαμβάνω τα νέα από τον τύπο που έχει αναλάβει το κινητό μου.
-"Το κινητό έχει πέσει κάτω και η εταιρία BY THE BOOK (έτσι ακριβώς μου είπε) πρέπει να αλλάξει πλακέτα"
-Μα , του λέω , το κινητό δέν έχει πέσει κάτω!Τι στιγμή που κόλλησε και δε ξανάνοιξε απλά μετέφερα αρχεία στη κάρτα SD.
- Το κινητό έχει εξωτερικά σημάδια μου λέει!Και η πλακέτα κάνει 250 € + ΦΠΑ!!
-Μα το κινητό ΔΕΝ έπεσε κάτω. Τα εξωτερικά σημάδια είναι από κέρματα που καμιά φορά στη τσέπη μου. Είναι από αλουμίνιο το κινητό και γι'αυτό έχει τέτοια σημάδια! Δεν το έχω πάνω από 4 μήνες!
-Έχει σπάσει η πλακέτα κύριε.... θέλετε φωτογραφία?
-Και άν εσύ μου στείλεις από άλλη πλακέτα φωτογραφία?
-Είμαστε σοβαρεί εταιρία κύριε , δέ κάνουμε τέτοια!!

Το πιστεύω ο κακόμηρος και ζητάω να επιστραφεί το κινητό μου ως έχει , αφού με άλλα 100 παίρνω καινούριο. Όταν μου ήρθε το κινητό και είχα παραγγείλει το incredible s (τρομάρα μου) , λέω σε ένα φίλο που ασχολείτε και έχει τα εργαλία να το ανοίξει για να το δώ!Το κινητό το ανοίγει και τί να δώ... η πλακέτα δέν είχε πάθει απολύτως τίποτα και απλά η εταιρία μου είπε ψέμματα!

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!