tromaktiko: Τραγικό ΙΚΑ με τη γραμμή 184

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Τραγικό ΙΚΑ με τη γραμμή 184



Σημερα 23/11/2011 και ωρα 10:40 καλεσα το 184 να κλεισω ραντεβου για οφθαλμιατρο στο υποκαταστημα του ΙΚΑ Γλυφαδας.
Με ενημερωσαν οτι μεχρι 20/01/2012 δεν υπηρχε ραντεβου. Όταν ζητησα να μου κλείσουν για την αμεσως επόμενη διαθέσιμη ημερομηνια μου ειπαν να καλεσω παλι την Παρασκευή 26/11/2011 γιατι το "σύστημα" δεν μπορει να το κανει αυτη την στιγμη!! Και μονον εαν παρω ΝΩΡΙΣ την Παρασκευη πιθανον να μου κλείσουν ραντεβου για την αμεσως επομενη διαθεσιμη ημερα μετα τις 20/01/2012 .
Σε ερωτηση μου με ποια κυρια μιλαω η απαντηση ηταν με την θεση 30. Ζητησα εναν υπεύθυνο να με ενημερωσει γιατί δεν μπορω να κλεισω σημερα ραντεβου για την οποια άλλη διαθεσημη ημερομηνία, αλλα επρεπε να ξανακαλεσω μετα δυο ημερες και με συνεδεσαν με μια αλλη κυρια η οποια σε ερωτηση μου με ποια κυρια μιλαω μου απαντησε: δυστυχως ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να δώσουμε το ονομα μας ουτε ακομα ποια εταιρία κανει το services του 184 για λογαριασμο του ΙΚΑ!!
Κρυβομενοι ΟΛΟΙ πισω απο μια ανωνυμια λειτουργούν και πράττουν οπως αυτοι θελουν ...
Τραγικη κατασταση αχαρακτηριστες τριτοκοσμικες καταστασεις...

Με επιφύλαξη καθε νομιμου δικαιωματος μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!