tromaktiko: Νέο φορολογικό και αποδείξεις δαπανών

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Νέο φορολογικό και αποδείξεις δαπανών



Τελικά θα τρελαθούμε εντελώς σ΄ αυτόν τον τόπο. Ο ένας φόρος διαδέχεται τον άλλον, οι φορολογούμενοι βρίσκονται σε απόγνωση, αφού δεν μπορούν όχι φόρους να πληρώσουν, αλλά ούτε και να επιβιώσουν με τη... διαρκή συρρίκνωση του εισοδήματός τους, και οι μη οικονομολόγοι Υπουργοί οικονομικών το χαβά τους. ΜΕΤΡΑ-ΜΕΤΡΑ-ΜΈΤΡΑ, μέχρι να μας αποτελειώσουν. Τώρα λένε με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα καταθέσουν αύριο-μεθαύριο στη Βουλή, θα χρειαζόμαστε αποδείξεις για το σύνολο τους εισοδήματός μας,δηλαδή αποδείξεις δαπανών και καταθέσεων τραπεζών. Εδώ δεν μπορούμε, όπως προείπα, να ζήσουμε και αυτοί μιλάνε για καταθέσεις σε τράπεζες, κρίνοντας προφανώς με βάση τα δικά τους εισοδήματα, αφού από το λαό δεν λαμβάνουν τα της αγωνίας του προς επιβίωση μηνύματα. Ας είναι. Το σοβαρότερο είναι με τις αποδείξεις δαπανών μισθωτών και συνταξιούχων, χωρίς άλλα εισοδήματα. Ρωτάω απλά: Είμαι συνταξιούχος ,και αν μου περισσέψει κανένα εκατοστάρικο τα Χριστούγεννα και το δώσω χαρτζιλίκι στα εγγόνια μου, πρέπει να τους ζητήσω απόδειξη και τι είδους απόδειξη? Και ακόμη, αν θέλω να έχω στο σπίτι μου εκατό ευρώ να τα δώσω στους τυχόν μπουκαδόρους ληστές να γλιτώσω από το βέβαιο θάνατο, δεν μπορώ? Και αν τα δώσω από που θα πάρω απόδειξη? ΄Ελεος κύριοι της εξουσίας, κοιτάξτε και λίγο την κοινωνία και όχι μόνο πως θα γεμίσετε τα άδεια ταμεία, που εσείς με τις σπατάλες και τη ρουσφετολογική σας πολιτική αδειάσατε.Δεν αντέχουμε άλλο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!