tromaktiko: Για κορόιδα ψάχνουν;

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Για κορόιδα ψάχνουν;



Ο ραδιοφωνικός σταθμός athens dj 95.2 διοργάνωνε party στο Club W στην Πειραιώς(Γκάζι)όλη την προηγούμενη εβδομάδα έκανε διαγωνισμό...
όποιος τηλεφωνούσε πιο γρήγορα στο σταθμό κερδιζε διπλή πρόσκληση για το μαγαζί για της Σαββατο 17 Δεκ, πήρα και εγώ λοιπόν και μου είπαν οτι κέρδισα. Πράγματι πήγα με τη παρέα μου, με βρήκαν οι υπεύθυνοι στο κατάλογο πέρασα αλλά οταν ζήτησα χαρτάκι για να μπορέσω να πάρω το ποτό μου από το μπαρ μου είπαν οτι <<Ο Σταθμος σας εξασφαλίζει μονο την εισοδο το ποτο εχει 10 ευρω>>.Εκνευρίστηκα τόσο καλά για κορόιδα ψάχνεται τους είπα άνοιξα την πόρτα και έφυγα οπως είδα και ενα άλλο ζευγάρι να κάνει το ίδιο.
Κυριοι οι εποχές που μας κανατε χάρη να μπούμε στα μαγαζιά σας στη παραλιακή και αν δεν είχες κλείσει μπουκάλι σου λέγανε το κλασσικό <<ειναι γεμάτο το μαγαζί>> εχει φύγει ανεπιστρεπτεί.Τωρα κάντε έξυπνα κολπάκια μπας και μαζέψετε κόσμο?

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!