tromaktiko: Εμβόλιο γαλλικής εταιρίας στην Ελλάδα προκαλεί ψυχώσεις!

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Εμβόλιο γαλλικής εταιρίας στην Ελλάδα προκαλεί ψυχώσεις!



Εμβόλιο γαλλικής εταιρίας, που γίνεται στην Ελλάδα για τον κίτρινο πυρετό, είναι ύποπτο ότι προκαλεί ψυχώσεις.
Μετά τον εμβολιασμό άλλος νομίζει ότι είναι ο Χριστός, άλλος χαιρετά στρατιωτικά κ.λπ. Υπάρχουν καταγγελίες από συγγενείς εμβολιαζόμενων. Μεταξύ αυτών είναι και η Τρίνι Βίλεμαν, σύζυγος του πρώην ανταποκριτή του ΒΒC στην Αθήνα Μάλκολμ Μπράμπαντ.Λέει σχετικά: «Πριν από τον εμβολιασμό, που τον έκανε στην Παλλήνη, ο άνδρας μου ήταν ευτυχισμένοςκαι υγιής, τώρα είναι ένας πολύ άρρωστος άνθρωπος.Επιπλέον ο σύζυγός μου δεν είχε παρουσιάσει στο παρελθόν κάτι παρόμοιο ούτε υπάρχει ιστορικό στην οικογένειά του. Όταν κατάφερα να έρθω σε επαφή με τους υπεύθυνους στην εταιρία, μου έστειλαν κάποια e-mail συμπάθειας, δήλωσαν όμως ότι δεν υπάρχουν ιατρικά στοιχεία που να συνδέουν την αρρώστια του άνδρα μου με το εμβόλιό τους. Η εταιρεία άλλαξε πλεύση, όταν γνωστοποίησα την υπόθεση μέσω ίντερνετ με σκοπό να προσελκύσω το ενδιαφέρον. Τότε παραδέχτηκε πως υπήρχαν κάποιες αναφορές και για άλλα παρόμοια περιστατικά από την ίδια παρτίδα εμβολίων. Η εταιρία ισχυρίστηκε ότι ερεύνησε την υπόθεση του άνδρα μου, αρνούνται όμως να μας γνωστοποιήσουν τα ευρήματα της έρευνας. Αν το εμβόλιό τους είναι τόσο ασφαλές όσο λένε, γιατί δεν μας λένε τι βρήκαν».

http://www.katoci.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!