το οποίο θα ελέγχει την υδραυλική πίεση της τρόμπας του, χρησιμοποιώντας τίποτα άλλο παρά μια ball screw.
Κάθε φορά που ο οδηγός θα πατάει το πεντάλ του φρένου, μια δύναμη αντίδρασης θα είναι δυνατόν να γίνεται αισθητή χάρη σε ένα εξομοιωτή, μιας και δεν θα υπάρχει πραγματική αντίσταση από την τρόμπα του φρένου. Διαφημιζόμενο ως το πρώτο «πλήρως ηλεκτρικό σύστημα φρένων» στον κόσμο που θα διαχωρίζει πλήρως το πεντάλ και το φρένο, η Honda σχεδιάζει να το εισαγάγει στο αμιγώς ηλεκτρικό όχημά της (EV), καθώς και στα υβριδικά οχήματα (PHEV ), τα οποία είναι προγραμματισμένα να κάνουν την εμφάνισή τους κάποια στιγμή το επόμενο έτος.
Ποια είναι μερικά από τα οφέλη ενός ηλεκτρικού φρένου; Για τους αρχάριους, θα είναι πιο εύκολο να «κουμαντάρουν» το φρένο, ανεξάρτητα από το πόσο δύναμη θα εφαρμόζουν στο πεντάλ. Η κίνηση θα μεταφράζεται σε ηλεκτρισμό που θα αναδημιουργείται από τη χρήση ενός κινητήρα ΕV που θα βοηθά στην επιβράδυνση ή στο σταμάτημα του αυτοκινήτου.
Το ποσό της αναγεννημένης ενέργειας μπορεί να αυξηθεί με την μείωση της συνεισφοράς των φρένων στην επιβράδυνση, ενώ σε σύγκριση με τα σημερινά φρένα η ποσότητα της αναγεννώμενης ενέργειας θα δει μία αύξηση της τάξεως του 5%.