tromaktiko: Δεν με χειρούργησαν λόγω εορτών!

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Δεν με χειρούργησαν λόγω εορτών!



Τρεις μέρες πριν εκπνεύσει το 2011 αναγκάστηκα να πάω σε δημόσιο νοσοκομείο στα Β.Π διότι πονούσα φρικτά στη χολή.
Μου έκαναν τις εξετάσεις σαν έκτακτο περιστατικό και αποφάσισαν να κάνω εισαγωγή. Έμεινα 3 μέρες με ορούς και παυσίπονα, ενώ εγώ συνέχιζα να πονάω και να είμαι πρησμένη σαν 6 μηνών έγκυος, χωρίς νερό και φαγητό. Ρωτούσα τους γιατρούς να μου πούνε τι συμβαίνει και συνεχίζω και πονάω παρά τα φάρμακα. Η απάντηση ήταν ότι ακόμα δεν είμαστε σίγουροι, πάμε διερευνητικά. Την τρίτη μέρα παρατηρώ στα ούρα μου χρώμα ιωδίου. Τρομάζω, καλώ τη βοηθο χειρουργού να μου πει τι συμβαίνει και εκείνη μου γυρνά τη πλάτη και φεύγοντας μου λέει"δε ξέρω αν θες μπορείς να υπογράψεις και να φύγεις". Αυτό και έκανα. Πήγα σε ιδιωτική κλινική με ίκτερο, έντρομοι οι γιατροί μου κάνουν προ εγχειρητικές εξετάσεις και μου λένε ότι αν μέσα σε 2 ώρες δε χειρουργηθώ, θα πεθάνω διότι θα σπάσει η χολή μου. Είμαι 28 χρονών και δε με υπολόγισε κανείς στο δημόσιο....Απλά είχα την ανάγκη να το μοιραστώ μαζί σας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!